hoop1970 schreef:Welkom @onzeker... als je het ongeveer straks gevonden hebt :D
joehoe...gevonden hoor!
Fijn om een clubje 30+ ers bij elkaar te zien...heb even wat gelezen en herken zoveel...
Zal me hier dan ook even voorstellen,
Ik ben Cari, 33 jaar en vanaf 1 aug. 08 gestopt met de pil...
Mijn vriend en ik vonden ons leven samen prima en hadden geen kinderwens...tot ongeveer 2 jaar geleden het bij mij begon te kriebelen, na een jaar dubben heb ik hem verteld van mijn gevoelens en hebben we hier veel (soms pittige) gesprekken over gehad. Mijn vriend is ook 'om' en vind het zelfs spijtig dat we die ommekeer niet eerder gemaakt hebben vanwege onze leeftijd. Nu wil hij nog wel wachten tot ons huis (verbouwing) klaar is, misschien nog een mooie vakantie samen... (praktische dingen). Ik wil niet te lang meer wachten, als het al snel raak zou zijn, dan hebben we nog 9 maanden de tijd om het huisje af te krijgen en vakantie kan altijd nog (ook mét kindje). Ik heb hem uitgelegd dat de tijd niet aan onze kant staat en wat de risico's zijn van nog een jaar of 2 wachten...binnen onze vriendenkring kennen we een stel met vruchtbaarheidsproblemen, het IVF traject is voor hen een aanslag op hun dagelijks leven. Mijn vriend denkt dat het zo'n vaart niet loopt en gaat er vanuit dat het 'meteen raak' is...dat kan, maar die kans is erg klein!
Afijn, 1 aug gestopt met de pil en meteen een redelijke cyclus 31-24-28-? Deze maand met foliumzuur begonnen en nu we condooms gebruiken laat ik de keuze aan hem om deze in t nachtkastje te laten liggen. Soms wel moeilijk, maar ik wil hem ook niet onder druk zetten hiermee, hij moet er net zo voor willen gaan/klaar voor zijn als ik!
Tot ziens op t forum!
Cari