Hallo Dames,
Mijn laatste bericht staat op pagina 19.... is dus al weer een tijd geleden!!
Even ter herinnering, ben dolblij in de 2e ronde zwanger geworden (ben 30 en overgewicht), dat had ik dus echt niet verwacht!!
Echter de blijdschap verdween in week 5 toen ik darmklachten kreeg, zo ernstig dat ik flauwgevallen was en via de EHBO op de afdeling gyn-obst. op het ziekenhuis terecht kwam.... De 3 daarop volgende weken waren zwaar, en voelde ik me vooral ziek.... zwanger? nee...ziek.....abnormaal, zelfs op het ziekenhuis hadden ze zulke ernstige darmklachten nog niet gezien....
Met behulp van medicatie ( paracetamol, duspatal en lactulose) ben ik sinds een week weer redelijk functioneel en pijnvrij, alleen gewoon doodmoe, veel last van darmgassen die zowel onder als boven een weg naar buiten zoeken....
Men had inmiddels ook vast gesteld dat ik veel te hoge bloeddruk had 150-110, na veel bloedprikken, en andere onderzoeken, bleek dat ik dit niet eerder had, maar echt zwangerschaps gerelateerd.... hier heb ik dus ook medicatie voor...en sindsdien is mijn bloeddruk weer in orde.....
Al die onderzoeken die ik heb gehad, hebben ook aangegeven dat ik van top tot teen gezond ben, allerlei waardes zijn tip top in orde, ik ben hardstikke gezond.... Ja ik heb flink overgewicht, maar ik eet super gezond....alleen veel te veel... daarom ben ik dus een gezonde dikkerd....na de zwangerschap ga ik er dus nu echt wat aan doen...ik ben al eens eerder 17,5 kg afgevallen.... dus ik kan het weer.... Nu ik weet dat het niet te laat is....heb ik nieuwe motivatie gevonden......
Dan nu waarom ik de weg terug naar het forum gevonden heb....ik wil jullie mama's-to-be een hart onder de riem steken....
Ik heb gehuild van geluk vandaag..... ik voel me vandaag voor het eerst echt zwanger....vandaag is het werkelijkheid geworden.....
Het was prachtig...... de kleine zwaaide met de armpjes maar ons :))))))))
Het was werkelijk prachtig om die kleine te zien bewegen.... het lijkt nu echt al op een klein mensje...en dan die bewegingen, toen kreeg ik het helemaal warm en liepen de tranen me over de wangen van geluk.... Ik voel me zo gelukkig! Van geluk zijn we vergeten te vragen hoe groot het kleintje nu was....maar dat is niet zo erg....ik ben zo gelukkig.....
Ik ben zwanger!!!!! hahahahah!!!
Hier de echo :