Regina08 schreef:Snoepie schreef:@Regina,
Mijn NOD is de 29e maar ik test zaterdag a.s. met de hoop dat het raak is. Ga zaterdag naar Eindhoven en zou het fantastisch vinden als ik dan het nieuws aan mijn naaste familie kan vertellen. Probeer mijn hoofd koel te houden en ben druk aan de schoonmaak, heb veel energie, maar dat heb ik altijd zo'n 1,5 week voor mijn menstruatie dus reken nergens op zodat het alleen maar mee kan vallen.
Wanneer ga jij testen?
Ik ga de 28e op vakantie dus voor die tijd weet ik meer.
Knuffel,
Sonja
Mijn NOD is de 30ste dus wil die dag ook graag testen.
Liever eerder met een ultra test, maar ivm miskraam kan ongi ook later komen.
Dat kan dan weer zo'n teleurstelling zijn.
Wat zou jij doen?
Liefs knuffel
Hoi Regina,
Ik zou denk ik in jouw plaats wachten tot 1 april. Dit doe ik meestal zelf ook. Een keer tot nu toe niet en dat gaf me toen wel rust om te weten waar ik aan toe was.
Ik heb nu soms het idee of ik zwanger ben :?: Of ben ik nou ook gek aan het worden 😉 Beetje raar gevoel onder in mijn buik en vanochtend in bed ook het gevoel van:"Goh, zou ik zwanger zijn." Waarschijnlijk grote onzin maar wie weet?
Mocht het deze ronde niet zo zijn dan heb ik me voorgenomen om tot na mijn bezoek gyn, even afstand te nemen van het forum. Maar of dat lukt :?:
Iedereen zegt je moet er niet teveel mee bezig zijn maar dat lukt zo niet erg, Vind het ook leuk om er mee bezig te zijn. Dus wat is dan het probleem? Twijfels, twijfels en nog eens twijfels.
Regina ik hoop zo dat het voor je raak mag zijn. Helaas moet ik tot na mijn vakantie wachten tot de uitslag. Mocht het raak zijn wil je me dan een pb sturen? Anders moet ik toch op het forum kijken.
Liefs,
snoepie