FriendOud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 1 januari 2005
Wat lief Miesje 😊
Possie schreef:Nou mensen het word misschien spannend voor ons maar verheug me er echt niet al teveel erop, want degene die ik net aan de lijn heb is zelf geen arts, maar m´n gyn belt me volgende week maandag pas (dus moet ik nog even afwachten)...Maar goed degene die net mijn telefonisch bel spreekuur heeft gemaakt bij mijn gyn kon wel zien dat de eerste keer was mijn progesteron 1, en een beetje en ze kon zien dat ie deze keer 11, en een beetje was/is, alleen vertelde ze dat ze er iet wat over twijfeld omdat ze het bloed uit mijn vingertop gehaald hebben ipv uit een ader geprikt...
Dus ben benieuwd, ik voel ook wel echt van alles ect maar wil mezelf proberen om me ook echt niet gek te maken, want weet dat een menselijk lichaam je gruwelijk voor de gek kan houden!!
Dusss wij houden hoop en moed er goed in vanavond sowieso mijn mannetje nog ff flink verleiden en dan het maar afwachten en gewoon positief blijven, is in ieder geval erg fijn om te horen dat er sowieso al wel meer gebeurd is na de 2 rondes met de clomid 50mg en dat de 100mg toch iig wat meer gedaan heeft daar ben ik al zo erg blij over 😉
Possie schreef:Hmm dan zou ik het ook niet echt meer weten 😢 ... En volgende week maandag word ik pas door m´n gyn gebeld erover 😞 ... Ik wil een ei, waarom is ie dan zo verdomme laag?!?!?
Dan zou het dus betekenen dat clomid helemaal niet goed bij me is?!?!?
hoop1970 schreef:Possie schreef:Hmm dan zou ik het ook niet echt meer weten 😢 ... En volgende week maandag word ik pas door m´n gyn gebeld erover 😞 ... Ik wil een ei, waarom is ie dan zo verdomme laag?!?!?
Dan zou het dus betekenen dat clomid helemaal niet goed bij me is?!?!?
Was niet m'n bedoeling om je onzeker te maken hoor...sorry!!
maar wie zei dan dat het 11 was? ze zullen ook niet zomaar zeggen dat het goed is toch...anders bel je morgen toch zelf?
Succes hoor!!
Inge... K*T 😢
Hier nog steeds helemaal niks, dus ook super balen... dag 23 en geen ei te bekennen meer... klote lijf
Lindy schreef:Janbre op de site predictor.nl kun je volgens mij je innesteldag berekenen, succes!!
Lindy schreef:naja is ook maar een indicatie denk ik... Hoop dat je inderdaad een innestelling hebt gevoeld!
Friend schreef:Lieve lieve lieve meiden, ik lees verdrietige dingen en ik leef ontzettend met jullie mee en wil jullie bij deze een dikke knuffel geven.
Ik ben er vanaf woensdag een hele week niet, want mijn schat en ik gaan van een welverdiende vakantie genieten, maar ik wilde jullie toch even laten weten dat ik aan jullie zal denken ;)
sterretje37 schreef:Ik weet het, ik zou alleen het weekend op het forum zijn maar ik heb :twisted: op bezoek, kl*te zooi (sorry).
Groetjes Inge
sterretje37 schreef:Het lijkt erop dat ik iets te vroeg heb geroepen, geen rood meer!!!!
Was dus een grote druppel helder rood gisteravond.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat ongi wel gewoon komt, vorige maand ging het ook met een welles/nietes spelletje alleen met donkerrood/bruin
verlies.
Mijn banner maar weer aanpassen.
Groetjes Inge
Prinses78 schreef:Dank je wel! Geniet van je welverdiende vakantie meid!
NoaM schreef:Hai dames ik had ook ongesteldheidsklachten hoor, waaronder vreetbuien en chagerijnig haha! Dus dat maakt niks uit want ik was ook zwanger!
Lindy schreef:Janbre, je dacht toch ook negt na je ei dat je een innestelling voelde?? Ik hoop het voor je!!!
X Lindy
hoop1970 schreef:GEFELICITEERD!!!
Zo moest ie worden...
Fiemo schreef:hoop1970 schreef:GEFELICITEERD!!!
Zo moest ie worden...
Dank je wel! Kan het niet zijn dat je wel een eisprong hebt gehad maar geen positieve ovutest hebt? Ik hoop het zo voor je!!
Snoepie schreef:@Fiemo zag dat je in mei 2008 gestopt was met de pil en na een jaar dus zwanger bent. Ik ben in juni begonnen.Je geeft me weer hoop 😊 Thks
Bestaat er een lijstje met wie er zwanger is geworden?
Liefs,
Snoepie
Lindy schreef:
Snoepie hoop dat je lekker dagje hebt gehad, nog naar het strand geweest? lijkt me heerlijk, helaas wonen we in drenthe dus geen strand dichtbij...
X lIndy
SonjaCarpeDiem schreef:Hoi dames...
Als je een poosje niet meer ben geweest... dan loop je snel achter.
Is alleen maar mooi dat het zo actief is.
Zaterdag heb ik een evo test gedaan en die was positief, we hebben heerlijk geklust.
Nu maar weer hard duimen.
Na hoeveel maanden kan je of mag je naar de huisarts? Als het nog niet gelukt is?
Liefs,
Sonja
Snoepie schreef:
Hoe gaat het met het wachten op de echo.....
Liefs,
Snoepie
Friend schreef:Hoi meiden, even snel een berichtje vanuit een zonovergoten Griekenland.
We zijn hier 13 mei aangekomen en ik ben 14 mei 's middags ongesteld geworden na 26 dagen :shock:
Ik snap echt niets meer van mijn lijf.
Heb niets gevoeld, geen pijnlijke borsten, geen pukkels op mijn rug, geen overdreven haaruitval, niets :?
Naja....beter dat het zo kort is nu, maar helaas heb ik daardoor niet mijn bloed kunnen laten prikken op de derde dag 😞
Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen, ik hoop dat ik donderdag toch nog even kan laten prikken.
We komen morgen weer naar huis ;)