Goeiemorgen dames,
Vanmorgen bij het afvegen wat oud bloed, vandaag of morgen komt mijn ongesteldheid dus gewoon! Zit weer even flink te balen. snik snik.
Liefs Lucky
LuckyOud lidBerichten: 4.033Lid sinds: 6 mei 2009
Miesje78 schreef:hallo allemaal, ik lees ook nog hier mee hoor, maar voel me er toch niet helemaal meer bij horen (niet negatief bedoeld!!!). Ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie niet leuk is als ik er telkens tussendoor kom en jullie blij voor mij moeten zijn, maar eigenlijk ook jaloers zijn (ken dat gevoel heeel goed hoor) en je rot voelt dat het nog niet gelukt is.
Weet wel dat ik nog elke keer zit te duimen voor jullie en ik wens jullie allemaal heeeeel veel sterkte met de onderzoeken, nod's en stressperikelen (zoals verhuizen, stiertje!). Ik hoop dat jullie ook heel snel bij een 'uitgerekend in' topic zitten.
Liefs
Lucky schreef:
Nogevenanoniem, wat een verhaal zeg. Ow wat een moeilijke voor jullie. Wat is TESE precies als ik vragen mag en wat gaan ze dan doen bij je man? Ik hoop dat alles goed gaat tijdens de operatie.
Friend schreef:Dan mis ik geit nog, die is niet meer langsgeweest geloof ik, hoe is het met jou?
Prinses78 schreef:Lieve mensen,
Het is ongelofelijk maar ik ben in de 23e maand ZWANGER geworden. Op de gewone manier. Ik heb twee testen gedaan en allebei positief. Zit helemaal op een roze wolk.
Ik zal zo duimen voor jullie!! Blijf hoop en moed houden.