Lindy schreef:Sonja hoop dat je snel zwanger bent meis, kan me wel voorstellen wat je vriendin zegt. Idd hoe krijgen sommigen het voor mekaar om per ongeluk zwanger te raken en moeten wij er zo ons best voor doen met testjes, geen alcohol drinken, klussen tot we er bij neer vallen ed... en een ander is een keertje dronken en raakt zwanger. Niet eerlijk!!!! :x
Nou, dit gevoel herken ik helemaal.. inderdaad oneerlijk dat sommige vrouwen zo makkelijk zwanger worden. Een goede vriend van mij wordt inmiddels voor de tweede keer vader. Zijn vrouw en hij begonnen vorig jaar zomer weer met klussen en het was /weer../ in een x raak. Ik kon niet erg enthousiast blij voor hem zijn, dat begrijpen jullie, toen ik het hoorde. Bij de eerste ging het ook al vanzelf namelijk. Wat wat minder aan dit verhaal is, is dat na de geboorte van hun eerste een postnatale depressie kreeg, en daar toch wel een half jaar last van heeft gehad. Dus ergens is het ook niet echt een verhaal om jaloers op te zijn, maar wel de manier waarop zij zo snel zwanger worden elke x..