Ruthje, dus je krijgt nu eerst een nieuw keukenblad en dan over een paar maanden helemaal een nieuwe keuken? Hadden ze dan niet beter nu meteen de nieuwe keuken kunnen zetten?
Ja haha! Het aanrechtblad is eind januari besteld...en werd nu pas geleverd. De keuken is deze week besteld en word misschien over een paar maanden pas geleverd. En het aanrechtblad wat erop zat wilde ik niet zo gebruiken. Bij de acceptatie van het huis heb ik een nieuw aanrechtblad geeist :mrgreen:
Moe komt vast van je zwangerschap jimmie! En dan ook nog het hele huis op de kop...ik heb medelijden met je. Als ik ergens moe van word dan is dat een rommelig huis... Word de vloer wel mooi?
Stiertje, veel sterkte vandaag!
Lucky, ik sluit wel als laatste aan. Als we starten met de KID ( aug/ sept of okt) Dan kan het nog wel 2 jaar duren voor er een zwangerschap ontstaat. Ik heb met k.i dezelfde zwangerschapskans als bij een normale poging tot bevruchting. Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik in ieder geval 6 keer nodig zou hebben...dat hadden de meesten volgens de gyn. Vandaar dat ik zeg dat ik als laatste aansluit 😉
Máár ik word natuurlijk wel geinsemineerd met superzaad, dus als ik ook supereien heb dan komt het misschien wel eerder!
liefs