Hey Meiden
Een vriendin van me is zwanger,we wisten helemaal niet dat ze met zwanger worden bezig waren, ze hebben vorige maand de sleutel van hun nieuwe woning gekregen en ze is op dat moment met de pil gestopt, de eerste ronde was het dus direct raak! Ik gun het haar echt wel maar was toch ook wel jaloers :oops:
Ze wist me ook meteen te vertellen dat ze zeker een meisje zou krijgen :?: Ze vind zichzelf een beetje paranormaal aangelegd (of hoe noem je dat?) Ze schijnt daar heel gevoelig voor te zijn, nou ben ik daar zelf geloof ik te nuchter voor maar ik was dus toch wel benieuwd hoe ze er zo zeker van kon zijn dat het een meisje gaat worden ( ik dacht in eerste instantie dat ze naar die chinesegeslachtskalender gekeken had maar dat was dus niet zo!)
Ze heeft me toen helemaal uitgelegd hoe ze dat kon bepalen, met mannelijke en vrouwelijke sterrenbeelden etc, het schijnt dus zo te zijn dat je aan het moment waarop je het kindje verwekt kunt weten of het een jongen of meisje word, de maanstanden veranderen ongeveer eens in de 2 dagen, als je weet op welke dag je kind verwekt is dan kun je dus bepalen wat het geslacht is.Nu heb ik dat op internet even opgezocht want het leek me wel grappig
Aries = Ram (mannelijk)
Taurus = Stier (vrouwelijk)
Gemini = Tweeling (mannelijk)
Cancer = Kreeft (vrouwelijk)
Leo = Leeuw (mannelijk)
Virgo = Maagd (vrouwelijk)
Libra = Weegschaal (mannelijk)
Scorpio = Schorpioen (vrouwelijk)
Sagittarius = Boogschutter (mannelijk)
Capricorn = Steenbok (vrouwelijk)
Aquarius = Waterman (mannelijk)
Pisces = Vissen (vrouwelijk)
Als je de stand van de maan op het moment van conceptie wilt berekenen kun je dit doen op
http://lunarium.co.uk/sign.php dit is een engelse site, in plaats van je geboortedatum moet je de datum van conceptie ingeven )
Als je dus de datum van conceptie, en de tijd invuld komt er een sterrenbeeld te voorschijn, is dit een mannelijk sterrenbeeld dan is het een jongen is dit een vrouwelijk sterrenbeeld dan is het een meisje 😉
Dit is dus de westerse maankalender 😮
Ik vind het wel erg grappig en wilde dit dan ook graag met jullie delen, maar het word voor ons zeer regelmatige klussers wel lastig om op die manier het geslacht te bepalen, want als je vrijwel iedere dag rond je eispong klust hoe kun je dan in godsnaam weten wanneer precies de bevruchting was????????
Liefs Annemieke