Madelief succes in het ziekenhuis, er zal een hoop op je afkomen...laat je niet gek maken.
liefs stiertje
stiertje761Oud lidBerichten: 384Lid sinds: 8 september 2009
Lucky schreef:Madelief heel veel succes in het ziekenhuis vandaag. Ik ga aan je denken!Lucky schreef:Friend wat leuk dat jullie de namen al weten. Loop je ze nu ook de hele tijd tegen jezelf te zeggen?
Madelief1980 schreef:Toen het spannende deel de eierstokken. En zijn reactie was: hele mooie jonge eierstokken. Pfffoe van een opluchting! Op mijn 29e toch nog jonge eierstokken.
Zo vandaag 2 gelijke streepjes op de ovu test, vandaag dus mijn ei!
Lucky schreef:Vanmorgen een positieve ovulatie test. Ik zit op dag 11 van mijn cyclus. Ja ik ben er vroeg bij iedere maand. Net het ziekenhuis gebeld en morgen om 10 uur het zaad inleveren en om 11 uur is de insiminatie. Spannend dus!Liefs Lucky
Ruthje ik moest vanmorgen nog aan je denken toen ik met het ziekenhuis belde. Ze vroegen of het zaad van mijn man was of dat ik een donor had.
Wij zitten in hetzelfde ziekenhuis en ik vroeg toen is dit dezelfde behandeling als kid. Inderdaad zei de verpleegkundige. Dit betekend dus dat ze het zaad bij jou wel in de baarmoeder brengen en niet ervoor dit verhoogd jou kansen straks.
Hier alles ok, alleen veel te druk. Ik heb net alweer mijn koffer gepakt. Ik voel me weer helemaal OK, maar ben moe. Morgen de hele dag onderweg. Gelukkig is er ook wel wat tijd voor ontspanning, maar toch, niet bij mijn lief. En ik ben ook een beetje zenuwachtig. Voor het inleveren van sperma donderdag as, mogen we nu niet meer klussen. Nu dus heel hard hopen dat mijn eisprong echt wacht tot op z'n vroegst zondag. Anders maken we echt geen kans....
Nou, ik ga lekker mijn bedje in, om 7 uur staat de taxi weer voor de deur!
Gisteravond echt super veel pijn gehad van mijn eisprong en nu ook nog een klein beetje. De iui is volgens mij echt super op tijd deze keer. Spannend!
Verder ben ik erachter gekomen dat mijn schoonmoeder en- zus het nu echt weten, dus we gaan nu maar afwachten of ze ons nog steeds met rust kunnen laten
We hadden eerst een 3 deurs en nu een 5 deurs, dus ideaal straks met een kleine.
Verder paste de kinderwagen ook wel in die vorige, maar nu nog beter natuurlijk.
En het mooiste is dat er Isofix in deze auto zit en dat maakt het bevestigen van een autostoeltje duizend maal makkelijker
Hij heeft alle technische snufjes die mijn man graag wilde hebben en de kleur die ik graag wilde