Happy schreef:@Cari... voor nu in het begin zien we wel hoe het gaat... we gaan niet ineens meer 'klussen' nu en alles bijhouden... we houden rekening mee met het feit dat het nog wel even kan duren aangezien ik inderdaad zo'n 15 jaar ofzo aan de pil heb gezeten en alles eerst uit mijn lichaam moet, dus we maken ons nog niet druk en het is op hoop van zegen... maar als zonder voorbehoedsmiddelen inhoudt dat we er echt voor gaan dan is het antwoord ja :D
Leuk om te lezen dat julle er ongeveer hetzelfde mee omgaan als wij.
Wij zitten ook in onze '1e ronde', na bijna 14 jaar de pil geslikt te hebben.klinkt nog steeds gek hoor.
Ook wij hebben besloten om de eerste maanden maar nergens vanuit te gaan, ik ben 8 dec gestopt met de pil en heb 28 dagen geteld vanaf het moment dat ik niet meer menstreerde. Moet dus 1e week van januari ongesteld worden, maar omdat je veel leest dat dat vaak niet zo is, ben ik bang dat mijn lichaam er anders over denkt, haha
Heb jij het gevoel dat je lichaam ontpilt??
Ik kan zomaar ineens erg misselijk worden, of last van m'n onderbuik (m.n. 's avonds) zo gek he, je gaat allerlei dingen bedenken dan hoor, haha