@ Lucky, succes meid! fijn dat je er niet meer te zenuwachtig voor bent, maar nu hopelijk wel voor de laatste keer!!!! Ik duim voor je meid!!!
@ Ruthje, heel logisch van dat lijstje, op dit forum zitten best wat mensen bij wie het niet zo maar gaat, en zo zwart op wit dingen zien, is niet fijn! Je bent geen buitenstaander, je hoort er helemaal bij, en jij wacht op een ander moment!
@ Madelief, nu weer naar Spanje meid, wat vlieg jij toch heen en weer! Heb je al wat afspraken staan enzo, en hoe voel je je? Ergens last van?
@ Tweety, wat rot joh.. balen dat het nog zo hoog is!!!! Wel gaan genieten op je vakantie ondanks dit hoor meid!! Waar ga je naar toe?
Met mij gaat alles zn gangetje.. we hebben besloten dat als ik nu ongi word, we in ieder geval naar de huisarts gaan, we zijn dan 11 maanden bezig, net geen jaar, maar de huisarts verwijst je toch weer door, dus tegen die tijd dat we dan onderzoeken hebben, is dat jaar wel gehaald. Daardoor gister heel heftig gesprek gehad over wat te doen als er uit komt dat 1 van de 2 bijv echt onvruchtbaar is, hopelijk is dat niet zo, maar wel goed om daar nu al het gesprek over te hebben, niet als je helemaal in die emotie zit! Maar gelukkig zitten we helemaal op 1 lijn, ik merk meer en meer dat ik zo blij met hem ben, ondanks de ellende dat het allemaal wat langer duurt dan gehoopt, is het wel mooi om te bemerken dat we zoveel van elkaar houden en zo geod kunnen praten samen! Zoals Cruijff altijd zegt, elk nadeel...heb zn voordeel!!!