roos1234Oud lidBerichten: 18Lid sinds: 1 januari 2005
even vergeten te vertellen moet 2 september pas ongesteld worden als ik uitga van de 28 dagen
antoinet schreef:bloem volgens mij hoef je daar ook niet altijd last van te hebben toch aan het begin van je zwangerschap.
ik ben zo benieuwd naar jouw test, maar je moet inderdaad testen wanneer jij er zelf aan toe bent en het niet doen omdat wij het zo graag willen
-Bloem- schreef:Het liefs test ik NU METEEN maar dan denk ik weer aan die ochtendurine. Hoewel dat ook weer onzin is...
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Hoeveelste ronde ben jij eigenlijk Ninke? Denk dat ik het wel gelezen heb ergens maar weet het nie meer?!? X
roos1234 schreef:Hoi Eva,
bedankt voor je reactie,
Om de 2 dagen dat doen we ook, maar lees ook steeds dat dat ook niet goed is, Ik heb steeds een cyclus van 28,30,32,29,30 dagen dus ik vrij bij de 13 de tot de 16 de dag elke dag of is dat niet verstandig? Ben bang dat ik net de juiste dag oversla.. word een beetje onzeker van alle adviezen die je kan lezen op internet en ik wil het graag goed doen
Groetjes
Eva_697 schreef:roos1234 schreef:
@ L.nda, ik zou gewoon lekker genieten hoor af en toe een wijntje dus als je een keer een feestje hebt, zou ik niet aan geheelonthouding doen, 1 of twee wijntjes kan best dan, zoals anje ook al had uitgelegd, de bloedbanen worden pas gevormd na 6weken zwangerschap, daarna is het pas riskant om te drinken (en dan nog schijnt een wijntje op zijn tijd geen kwaad te kunnen, al zou ik het zelf niet meer doen daarna) Ik denk wel dat wanneer je elke avond een wijntje drinkt, dat je dan wel moeilijker zwanger raakt ja..?