sanel schreef:@french. Ik ben daar eigenlijk nog niet mee bezig geweest. Maar goed ook denk ik. Anders word ik helemaal gek. Ik vind het al erg genoeg dat me borsten groeien!!! Ze zijn al zo groot!!!
Ben er ook niet veel mee bezig hoor, maar het is wel een paar keer gepaseerd in mijn hoofd.
Maar ja we moeten er ook wat over hebben, niet dat ik nu superslank ben hoor, maar goed je lichaam veranderd wel door een zwangerschap denk ik.
Mijn (.)(.) zijn ook ontzettend pijnlijk en gegroeid. Ze lijken helemaal op spanning te staan, een naald erin en ze knappen 😮 . Zo voelt het tenminste. Verder eigenlijk niet zo veel te merken aan mijn lichaam, behalve dat mijn buik gaat groeien. Mijn darmen worden omhoog geduwd heb ik het idee en heb nu al een bol buikje maar meer van mijn darmen dus. En net boven mijn schaambot groeit een klein bolletje.
Ik heb mijn man met 4 weken even een foto laten maken van opzij (van mijn buik) en vanavond weer een foto met 8 weken dus. Nou ik zag al duidelijk verschil. Apart dat dat zo snel kan terwijl het beebje nog maat zo groot is als een bruine boon. Wonderlijk lichaam van de vrouw eigenlijk.
Zo verhaal is wat langer dan de bedoeling, moet toch wat als manlief niet thuis is he.
Maar ga nu lekker mijn bed induiken en nog even tv kijken.
Heb vanaf morgen 2 nachtdiensten, hoop niet dat ik de hele bende bijelkaar spuug. Anders maar zeggen dat ik een griepje heb :mrgreen: