SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
@french. Goed om te weten van het bloedprikken. Ik wou nog even zeggen dat we het onze nog niet verteld hebben maar dat van plan zijn deze week. Wanneer heb jij het verteld? Of ook nog niet?
sanel schreef:@linda. ik weet zeker dat jij ook snel mee kan praten hoor!!!
snippie schreef:anje ik bedoel dat me ovu test negatief was.
dus het kan zijn dat me ei nog moet komen.
liefs snippie
anje schreef:kijk even in mijn onderschrift, daar staat een overzichtje :D
sanel schreef:@french. Ik hoop dat het goed gaat met je zus. Maar een stuit kan ook goed gaan hoor. Me zus en ik lagen allebei verkeerd om. Ik kwam met mijn voeten eruit. Op de normale manier!!! En ik ben ook gezond geboren hoor!! Een beetje prettig gestoord misschien. Jij wil het zeker wat later vertellen omdat je een miskraam hebt gehad in het verleden(toch?).En mijn kater loopt al dagen te miauwen en wil het liefst tegen me buik aan slapen!! Dus het kan heel goed dat ie dat voelt.
Eva_697 schreef:hoezo muts? :P
sanel schreef:@french. Ik snap best dat je zus in de rats zit zo. Stel je voor dat ze weeen krijgt voordat die hele echo gemaakt is. Dan weet je idd niet hoe het ligt. Ik lkan me ook niet voorstellen dat de afspraak over een week pas kan. Wil ze evengoed op de normale manier bevallen mocht het niet gedraaid kunnen worden?
antoinet schreef:anje dan zijn wij tot nu toe samen de twee oudsten. ik be n ook 28.
voel mij best oud als ik het hier zo hoor.
ik ken mijn vriend nu pas 2,5 jaar. denk als ik hem al eerder had leren kennen dat we er wel eerder aan waren begonnen.
mijn viend is trouwens 34.
antoinet schreef:fijn dat de huisarts je serieus nam vj.
hopen dat die medicijnen werken en dat je daarna gewoon spontaan weer ongesteld wordt. en als je niet ongesteld wordt dat je dan natuurlijk zwanger bent!
veel plezier in amsterdam
jamilah79 schreef:Hey vj
Wat goed dat ie serieus was en je medicatie voorgeschreven heeft. En ja je bent ook al lang niet ongi geweest, dus hardstikke goed hoor. Inwendige onderzoeken zijn idd niet leuk nee. Heb zelf al veel inwendige onderzoeken gehad in me leven. Maar goed, echt super voor je. En ben blij voor je dat je straks in Parijs er geen last van hebt dan. Geniet lekker van je dag en het feit dat je binnenkort ongi gaat worden ;)
antoinet schreef:jynthe dan ben ik gelukkig niet meer de oudste hier.
maar jij bent nu toch zwanger van de tweede?
jamilah79 schreef:Morgen allemaal,
Hier gelukkig nog niks geen bloed gezien en me temp is ook weer verder gestegen, dus word nu echt spannend. Moet natuurlijk nog een paar daagjes wachten maar een stijging is altijd goed, niet waar?
Ik word volgende maand 29, dus Susanna, er zijn er denk ik heel wat meer die nog net iets ouder zijn als jij 😉 .
@vj: ben benieuwd wat je huiarts zegt. Hoop dat ie je kan helpen.
@Antoinet: heel veel succes met klussen!!!!
@Nienke: hopelijk een pos. test voor jou.
Vandaag ben ik er weinig, ga straks lekker met een vriendin naar haar salon toe en gaat ze me lekker verwennen met een gezichtsbehandeling. Vooral om al mijn (littekens van)puistjes aan te pakken die ik gekregen heb na het stoppen met de pil. Dus even een dermabrasie erover heen zodat je er weer lekker fris uitziet. Misschien daarna nog even de stad in (koopavond). Dus een lekkere volle dag vandaag.
Wens jullie allemaal vast een fijne dag (en niet teveel bij schrijven he 😉 , want als je een dag niet geweest bent, heb je zo veel gemist).
Liefs,
nienke2906 schreef:goedemorgen
nou ik heb getest en....negatief :shock:
jammer he ik snap het niet word ook nog niet ongi dus afwachten maar