Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
oh ja wat glitter ook al schreef straal ook maar even wat naar mij toe, zodat ook wij snel kunnen zeggen dat we zwanger zijn. 😉
vj schreef:ik hoop ook voor je dat het lekker weer is! gaat vast lukken van het weekend!
ik woon vlakbij scheveningen dus zal donderdag ff een weer update geven! haha.
ik ga ook maar eens boodschappen doen en poetsen!!
french schreef:@sanel kan me het dilemma voorstellen hoe ver ben je dan bij de echo al 11 weken als ik het even snel uitgerekend heb.
Ik weet nog niet eens wanneer ik mijn echo heb , hoor ik hopelijk woensdag.
french schreef:@sanel kan me het dilemma voorstellen hoe ver ben je dan bij de echo al 11 weken als ik het even snel uitgerekend heb.
Ik weet nog niet eens wanneer ik mijn echo heb :| , hoor ik hopelijk woensdag.
antoinet schreef:sanel dat duurt nog even voor je naar de verloskundige moet en dat je de echo krijgt.
lastig wanneer je je ouders het wilt gaan vertellen. ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik zou doen.
en bedankt voor je stralingen.
Duurt dat erg lang dan? Ik dacht dat het wel meeviel. De verloskundige zei dat je binnenkom met 9 weken. En de eerste echo is toch altijd met 10 weken??? 😞 😞 Hmmm
Eva_697 schreef:Hallo allemaal 😃
ik ben weer terug van een paar dagen weg, heeeerlijk! In elk geval een leuk klusweekendje geweest 😉 Maar het mooiste van alles is: mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd!!! 😃 😃 😃 😃 we wisten wel dat we wilden trouwen en wanneer ongeveer, maar verloofd waren we nog niet echt :oops: woow ik ben zooo blij, had het ook echt niet aan zien komen 😃 nou hopen dat het geluk heeft gebracht!
(
french schreef:@sanel 10 weken is idd normaal. Voor mijn gevoel gaan heel veel zwangeren eerder. Hoop dat ik ook in week 10 mag. Volgens mijn huisarts kun je ook beter niet eerder gaan dan week 9 omdat daarvoor nog niet duidelijk een kindje te zien is.
Ik heb wel mijn 1e afspraak bij de verloskundieg aanstaande woensdag ben dan 7.5 week? Is dat ook vroeg dan?
nienke2906 schreef:ja maar vind ik niet erg hoor..
ja ik had ook nog wel wat zon gewild maar ja
ik heb beetje dubbel gevoel normaal zal ik heel blij zijn met bijna week overtijd en dat heb ik niet
ben zo bang dat ik straks tog nog ongi word wat ik al de hele week roep haha
miss ben ik er te veel mee bezig in me hoofd?
me vriendin is toen weer aan haar hobby begonnen en toen werd ze ineens zwanger maar ja dat zegt ook niet altijd iets tog?
en hoe is het verder met jou dan
vj schreef:ik wil ook graag testen! maar nu ik tegen mijn vriend heb gezegt vrijdag testen valt er wel een last van mijn schouder af!
Hij wil er ook graag bijzijn als ik test! niet dat ie op zijn werk zit. lief hè!!!
Het maakt mij nu eigenlijk niet zoveel uit, zwanger of ongi! allebij even blij!
want ik ben natuurlijk na 19 juli niet meer ongi geweest!
en wil graag weten of ik wel ooit ongi wordt (zo voelt dat nu 😢 )
nienke2906 schreef:@ jynthe ja spannend hier allemaal he :D
antoinet schreef:l.nda ik heb het ook aan niemand verteld dat wij ermee bezig zijn.
maar ik heb wel moeite om tegen mijn moeder en een heel goede vriendin van mij niets te zeggen.
voor mijn ouders zou dit het eerste kleinkind worden.
ik heb wel een zus maar hun willen zelf geen kinderen. dus ik ben de enige die mijn ouders klein kinderen kan geven als het allemaal mag lukken.
ik weet ook zeker dat mijn ouders het erg leuk zouden vinden. en misschien heeft mijn moeder ook wel een vermoeden. misschien hebben wel meer mensen nu een vermoeden.
ik heb namelijk altijd gezegt dat wij geen kinderen nog wilden omdat ik toen nog geen vast contract had. ik had een jaar contract. heb nu een vast contract en dat weten de mensen om ons heen ook.
ik hoop dat het weer wel wat beter gaat worden, hoop niet dat ikalleen maar regen krijg in mijn vakantie
sanel schreef:@jynthe. Wanneer zijn jullie van plan om het te gaan vertellen? En Bloem was een weekend bij haar moeder volgens mij dus die zal er vanavond wel weer zijn.
sanel schreef:Dat er ook een forumtopic voor zwangere vrouwen is blijf ik lekker hier. Ik ben hier begonnen en heb iedereen zijn verhaal gehoord en dan vindt ik niet dat ik zomaar weg kan blijven. Ik blijf toch meeleven met iedereen.
snippie schreef:jah was ook even over donderd toen ze zei dta ik maar over een week die dure moest doen.
dus ik zo en als ik dan weer een licht streepje zie,toen zei ze jah dan zien we wel weer verder!
bah!ik dus mijn huisarts bellen en toen kreeg ik de assitenete en die zei we hebben te respecteren wta hun zeggen.en toen ebgin ik over ene bloed test,ze zegt dat geeft ook nooit 100%zekerheid,pas als je niet meer ongesteld wordt geeft dat 100%zekerheid.
ik denk zo zometeen blijf ik te weinig HCG aan maken(TEN MINSTE ALS IK ZWANGER BEN) en verlies ik elke maand bloed?dat hoor je namelijk ook soms!Ben wle blij dat me testen dus wel steeds duidelijker worden.maarjah dat waren thuis merken en van Mat care
liefs snippie
sanel schreef:@Jynthe. Mij vriend wil daarom ook nog niks tegen iemand zeggen totdat ie wat gezien/gehoord heeft. Hij gelooft het nog steeds niet. Ik wel 10 keer uitlegggen dat er geen streep verschijnt als je niet zwanger ben en dat ik nog steeds niet ongi ben... Maar ja.
snippie schreef:dank jullie voor jullie steun!
nog even en ik hang bij ze aan de lijn.
als ze moeilijk gaan doen leg ik het er maar wat dikker boven op.
want er staat dat ze pas een afspraak met 8weken willen doen.maarjah!ik wacht eerst het gesprek af!misschien willen ze sowiezo voor de zekerheid wel naar me kijken:D!
ik zie het wel.
snippie schreef:dank jullie voor jullie steun!
nog even en ik hang bij ze aan de lijn.
als ze moeilijk gaan doen leg ik het er maar wat dikker boven op.
want er staat dat ze pas een afspraak met 8weken willen doen.maarjah!ik wacht eerst het gesprek af!misschien willen ze sowiezo voor de zekerheid wel naar me kijken:D!
ik zie het wel.