@ french daar is iedereen idd vrij in!
heb je voor de rest nog klachten?
of valt het mee?
heb jij trouwens getempt?en hoe hoof was je tempra?
liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
antoinet schreef:ga in mijn vakantie hier maar eens lekker in huis bezig snippie.
opruimen, is hoog nodig. en verven. moet er ook maar eens van komen.
french schreef: Mijn schoonmoeder is een ander verhaal, we weten als we het die vertellen dat ze haar mond niet houd, dus op die die reden vertellen we het nog niet aan haar
sanel schreef:french schreef: Mijn schoonmoeder is een ander verhaal, we weten als we het die vertellen dat ze haar mond niet houd, dus op die die reden vertellen we het nog niet aan haar
Hahahaha!!!! Dat ken ik!!! Zij wil zo graag oma worden!!! Ik denk dt we die wat langer in spanning houden!!! 😉 ;)
Jynthe schreef:vj schreef:ik hoop het ook Jynthe!
ik verlies al heel de week dun vocht (geen slijm) het is wit en doorzichtig. stinkt niet.
geen idee wat dat is, hoort dit ook bij het ontpillen??
Daar heb ik nu ook last van. Tijdens het ontpillen was het juist wat gelig 😞
Wanneer heb je voor t laatst getest dan?
vj schreef:Jynthe schreef:vj schreef:ik hoop het ook Jynthe!
ik verlies al heel de week dun vocht (geen slijm) het is wit en doorzichtig. stinkt niet.
geen idee wat dat is, hoort dit ook bij het ontpillen??
Daar heb ik nu ook last van. Tijdens het ontpillen was het juist wat gelig 😞
Wanneer heb je voor t laatst getest dan?
ik heb 2,5 weken terug getest! het slijm is nu weer iets draderig???
25 aug had ik echt een sliert zegmaar (sorry hoor!!! :oops: ) nu inimini draatjes. en geke gevoelens in mijn buik. alsof er iets beweegt. mijn darmen zitten hoger volgens mij!
HELP wat is dit allemaal??
vj schreef:dat is wat ik steeds voel. meestal eenminuut of 10.
onder mijn buik boven mijn vagina heb ik dan een kloppend gevoel.
heel vreemd! dit hebik nog nooit eerder gehad!!
als ik smorgens ga plassen heb ik altijd hele donkere urine, is het dan wel goed om te testen?of beter in de loop van de ochtend?
ik plas snachts niet!
vj schreef:dat is wat ik steeds voel. meestal eenminuut of 10.
onder mijn buik boven mijn vagina heb ik dan een kloppend gevoel.
heel vreemd! dit hebik nog nooit eerder gehad!!
als ik smorgens ga plassen heb ik altijd hele donkere urine, is het dan wel goed om te testen?of beter in de loop van de ochtend?
ik plas snachts niet!
antoinet schreef:hoe gaat het met je anje?
leuk dat je af en toe hier ook eens komt kijken
snippie schreef:en idd als je urine te geconcentreerd is dan kan je test een streep geven maar die streep is nooit wordt nooit de kleur die het zou moeten hebben.
dus wat french zegt jij geeft alleen een tweede goede streep aan als er HCG in je urine zit.
dus sanel je bent gewoon zwanger!!!
nienke2906 schreef:ik ben benieuw wanneer ik ongi ga worden denk tog niet dat i kzwanger ben
wij hebben niet zoveel geklust 😃
ik ben er wel mee bezig maar lukt niet altijd op de datum, vriend moet er half 5 smorgens uit dus moet wel van 2 kanten komen he
sanel schreef:@glitter
Ik wil wel maar mijn vriendje is nog niet overtuigd. Hij wil nog wachten. Maar wat is nou een goeie tijd om het je ouders te vertellen?
sanel schreef:@nienke.
Ik bedoelde te zeggen dat je het dus nog steeds niet bent en dat het gevoel in buik ook ergens anders van kan zijn.....
Wanneer had je ongi moeten worden? en heb je stiekem al gekeken wanneer je eventueel bent uitgerekend? Heb ik wel al honderd keer gedaan :oops: :oops:
@snippie. Ik heb geduld maar ik leef met je mee.
sanel schreef:@French. Sorry hoor maar je kan wel tekeer gaan maar op mijn gebruiksaanwijzing staat toch echt dat het op elk moment van de dag kan en bovendien, ik heb aan het einde van de middag getest dus wat wil je hier nou mee wil zeggen? Dat mijn test niet goed en ik niet zwanger ben ofzo?
Dat verhaal van te hoog geconcentreerd urine heb ik hier op het forum gelezen en ik zei ook dat het gezegd word en dat ik het niet zeker wist.
sanel schreef:Ik had idd te laat door dat je het over testen aan het begin. Maar dat verhaal over geconcentreerd urine heb ik wel ergens gelezen maar ik kan het niet meer vinden. Ik las het toen voordat ik positief getest had en licht streepje had en ik weet nog dat de moed in mijn schoenen zakte toen ik het las. Je verhaal stond met van die dikke letters en ondergestreepte woorden...ik dacht even dat je het anders bedoelde. :oops: :oops: :oops: Gewoon een kwestie van elkaar verkeerd begrijpen. Met schrijven kun je nou eenmaal elkaar verkeerd begrijpen. Sorry :oops: :oops: