snippie schreef:@sanel mijn profiel naam is snippie
Kijk even bij je inbox
snippie schreef:@sanel mijn profiel naam is snippie
sanel schreef:Ik heb hier nog een leuke link. Hij is een beetje wazig.
http://i476.photobucket.com/albums/rr12 ... 8/test.jpg
glitter schreef:Sanel gefeliciteerd hoor, niet twijfelen het is duidelijk Hebben jullie ook ovutesten gebruikt of op de gok?
Susanna schreef:Bloem, voor zover je dat kunt zeggen: goed nieuws. Kun je idd eindelijk weer verder.
Zeker, d'r wordt reuzegezellig gebept hier!! 😃 Durf bijna niet op vakantie, ik zal behoorlijk wat werk hebben om alles weer bij te lezen 😉 :mrgreen:
sanel schreef:@Bloem. Ben blij dat je nu wat meer weet. Die onzekerheid is zeker niks. Het blijft wel jammer. Weer een maandje wachten. Wel een mooi excuus om lekker veel te klussen :oops: :oops: . Enne je moet je banner even veranderen. Of niet?
sanel schreef:ja maar dat rookverbod geld al vanaf 1 juli en tot op gisteren rookte ik nog dus.... Nou even 2 maanden volhouden en dan kan ik het gaan zeggen!! Ik wil het de hele wereld wel vertellen. Me ouders weten het ook nog niet. Ik vraag me af of je dat nu al vertel of pas als je 3 maanden bent. Het zijn wel je ouders...
sanel schreef:ja maar dat rookverbod geld al vanaf 1 juli en tot op gisteren rookte ik nog dus.... Nou even 2 maanden volhouden en dan kan ik het gaan zeggen!! Ik wil het de hele wereld wel vertellen. Me ouders weten het ook nog niet. Ik vraag me af of je dat nu al vertel of pas als je 3 maanden bent. Het zijn wel je ouders...
sanel schreef:Bij mijn cyclus banner had ik ook het gemiddelde genomen. En dat klopte ook nog. Want het ei kwam precies wanneer ik dacht. Maar ja je kan nooit ergens vanuit gaan. Kijk maar naar jouw en VJ. Bij haar is het helemaal raar. Dat duurt pas lang.
En bij Snippie gaat het ook raar. Volgens mij gaat het bij niemand van een leien dakje af. Als dat zou kunnen.... Ik heb dit weekend en volgend weekend feest. Kan niet drinken en heb heel veel moeite met stoppen met roken. Ik heb al een excuus verzonnen dat ik een blaasontsteking heb en dat ik antibiotica moet slikken. Nou maar hopen dat niemand er wat achter zoekt. :oops: :oops: :oops:
sanel schreef:Er is maar 1 soort antibiotica waar je bij mag drinken. Althans dat was de laatste keer zo. Wat moet ik anders voor excuus gebruiken???? Leuk,naar vrienden toe. En heel veel plezier bij je moeder van het weekend.
ninke schreef:ik heb bij mijn vorige zwangerschap de vk meteen gebeld, je hoeft niet naar de ha te bellen.
ik heb toen met 5 weken aan mijn ouders en jasper zijn ouders verteld en met 8 weken aan vrienden.
sanel schreef:Nou ik hoop voor je dat het wel zo is. Heb je wel verdiend na al die onzekerheid!!! Ik blijf ondertussen gewoon voor je duimen!!! en ik vraag me nog steeds af waar ninke2906 is. die zou testen toch?
nienke2906 schreef:vj hoe is het met jou dan
ik zag je banner
ga je nog testen dan ofzo? zoveel dagen overtijd
ben uit het verhaal is zo vele bijgeschreven iedere keer wat natuurlijk hardstikke leuk is!
xx
vj schreef:ik hoop het ook Jynthe!
ik verlies al heel de week dun vocht (geen slijm) het is wit en doorzichtig. stinkt niet.
geen idee wat dat is, hoort dit ook bij het ontpillen??