Susanna schreef:Bloem, ik zou inderdaad nog een poosje wachten op je ongi, in plaats van meteen aan de medicijnen. Lijkt me beter om moeder natuur gewoon haar gang te laten gaan. Neemt natuurlijk niet weg dat het op deze manier wel erg balen is.
Klopt trouwens dat je me al eerder langs hebt zien komen, ik lees zo mogelijk elke dag mee, maar heb zelf eigenlijk geen spannende dingen te melden (lukt gewoon allemaal niet zo best, dat zwanger worden) en als één van jullie ergens mee zit is er allicht één die het antwoord geeft wat ik ook in gedachten had 😃 Bovendien internet ik op m'n werk :oops: en ik ben als de dood dat één van m'n collega's ineens achter me staat en me op deze site vind.....
Overigens zijn die collega's van mij zelf ook lekker bezig: gisteren hoorde ik van nummer 7 (binnen een half jaar!) dat hij vader wordt. Een ware babyboom hier! Nou maar hopen dat het besmettelijk is... ;)
Haha, dat is dus de reden dat ik nooit op deze site kom tijdens mijn werk 😉
Ja, ik ga echt nog ff wachten op mn ongi. Die vriendin bedoelde het heel lief maar ze snapt niet helemaal dat als je naar de dokter gaat voor clomid terwijl je nog maar 3 mnd bezig bent hij je keihard uitlacht. Het is gewoon volstrekt normaal dat je cyclus in de war is na 10 jaar pilgebruik. Ach ja...
Hoe lang ben jij al in de running??
Bij mij op mijn werk heerst het ook, zéker hopen dat het besmettelijk is!! 😃