vj schreef:french schreef:vj schreef:doe jij de test al 1 dag voor je nod?
Ik weet niet helemaal zeker of mijn NOD de 16e is, kan namelijk ook wel de 15e zijn.
Dus gooi er vrijdag een testje tegen aan, dan zien we wel of het raak is. Zo niet dan wacht ik op mijn menstruatie en als die niet komt van het weekend dan gooi ik er maandag nog een test tegenaan.
Denk jij dat je zwanger bent, last van klachten? Ik kan bijna niet wachten om te testen.
denken of heel graag willen haha ik weet het niet.
ik ben niet heel slank maar ook weer niet heel dik (broekmaar 40-42 soms 44) maar mijn bovenbuik is heel bol nu, gewoon een andere vorm. heb vorige week heel veel last gehad van mijn buik en nu nog af en toe wat gerommel / steken.
Vandaag ook bij mijn navel?!
verlies best wat slijm en normaal nooit!
Moet redelijk veel naar de wc en dat terwijl ik maar 2 glazen water op heb.
Het is ook een soort gevoel wat ik heb dat ik zwanger ben. maar ja soms kan je jezelf ook zwanger denken.
Laten we het hopen!
Ik heb idd ook een opgezetten en gespannen buik, en dat is eigenlijk al vanaf donderdag geloof ik. En komt niet van mijn ongi, heb ik anders ook niet.
Ik had zaterdagavond ook buikpijn bij mijn navel :shock: , leek alsof er van binnenuit aan getrokken werd.
Slijmverlies heb ik normaal 2 dagen regelmatig last van, heb ik nu amper gehad juist.
Spannend ook voor jou dus, wanneer ga je testen dan? Wacht je je NOD af? Ik heb ook een extra gevoelige test en die kan al 6 dagen voor je nod positief testen, dus denk dat 1 dag voor mijn NOD of op mijn NOD dan wel moet lukken.