snippie schreef:hoi eva,
ik heb 2dagen bloed verlies gehad.(4aug heel weinig,maar heeel even,en toen 6 aug voor mijn doen ook erg weinig,maar iets meer dan 4aug)dus heb eigenlijk twee dagen een bloeding gehad.
maar omdat ik normaal (voor zo ver ik dat kan zeggen,want ben eind maart gestopt met de pil.)regelmatig ben en dus nog nooit zo ver te vroeg ben geworden.(moest eigenlijk 8aug ongi worden).had ik uit eindelijk een test gedaan en die gaf positief aan toen nog 2gedaan die gaven dat ook aan en sinds donderdag staat er negatief.maar aan me ovu test te zien,moet ik er gewoon vanuit gaan dat ik gewoon o ben geworden en dus die testen gelogen hebben.Nu ik weet dat ik een eisprong heb,vind ik het minder er.zo kan ik wel een beetje gericht klussen.
ik hoop dat je het een beetje snapt!
liefs
Dit heb ik ook een keer gehad, kreeg een week te vroeg m'n ongi en het duurde korter dan normaal en er was ook veel minder dan normaal. Allerlei testen gedaan, maar niets hoor. Ik ben zelfs bij de huisarts geweest en heb een bloedtest geeist en die was ook negatief. Ik zat d'r op dat moment behoorlijk doorheen. Dat je lichaam je soms zo in de steek kan laten, want als ik dan niet zwanger ben laat dan gewoon die ongi normaal komen zoals elke maand. snap je. Ik heb het trouwens maar 1 keer gehad en heb nu weer een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Maar als je echt zekerheid wilt dan toch even naar de ha gaan.
Succes,
Miranda