Rolleygirly welkom en veel s6 met zwanger worden en gooi er een testje tegen aan kan innesteling zijn.
Just me Balen volgende ronde hopenlijk beter.
IlonanaOud lidBerichten: 1.191Lid sinds: 19 maart 2008
Ilonana schreef:Sabine weet niet kan oud bloed zijn
Cyn schreef:Ook steeds mensen die zeggen dat ze het gaan plannen wanneer het moet komen als ze aan kinderen beginnen. Want het mag niet dan en dan komen want dat is niet handig met andere verjaardagen en zo! Misschien dat ze het gaan beseffen als ze zelf beginnen, maar het zullen waarschijnlijk veelal de mensen zijn bij wie het meteen lukt! Echt niet eerlijk en ik kan er echt even niet meer tegen.
....
Cyn schreef:Het is echt waar, zelfs op de digitale test van CB staat ZWANGER!!! Nu geloof ik het pas echt. Voel me zo gelukkig!
Saar80 schreef:Nou ja we zijn er nu aan toe maar weet dus wel hoe irritant het kan zijn!
Kreeg twee jaar terug zelfs een heel sinterklaasgedicht met "hints" in die richting.... :shock:
Piek1 schreef:Hoi meiden,
goed nieuws, ik ben zwanger! 😃 Afgelopen woensdag getest (was ook mijn NOD) en was direct duidelijk te zien. 's middags nog een CBtest (want kon het echt niet geloven) en meteen een dikke streep! Joepieie! Na 10 maanden mogen ook wij eraan geloven..!
Hier wat hormoontjes voor de rest:
********strooi*************strooi*********
xx Piek
Annemarie schreef:
Maak dat zo verschil eigenlijk als ik met een ander merk zou testen?