justme schreef:Tessa, wat een vervelende situatie op het werk van je vriend! En dat zo voor het nieuwe jaar! Kan me voorstellen dat je boos bent!! Er zijn echt nare mensen op de wereld!
Leonec, wat erg van je collega om het door te vertellen aan klanten! Nu helemaal! Veel sterkte meid!
Sylvia, welkom terug, en hopelijk blijft de ongi bij jou weg!!
Ik heb gister een test gedaan :oops: Zou met collega's gaan stappen en dacht dat als ik negatief test ik wel wat zou kunnen drinken. Nou negatief getest dus 😢
alleen ging het stap avondje helaas niet door....
Nou hoop ik natuurlijk dat ik te vroeg heb getest blablabla maar daar ga ik niet meer van uit, ik ga ervan uit dat ik ongi wordt!!! Ik baal zo!!! 😢 😢 😢
Had het echt gehoopt (ondanks dat we er niet teveel mee bezig waren) Zo voor mijn naderende nod werd het weer erg spannend....
Maar wilde zo graag met de kerst goed nieuws vertellen aan mijn schoonouders... en natuurlijk ook aan mijn ouders. Jammer dat wij niet zo'n mooi kerst cadeautje krijgen! Hopelijk hebben wij in 2009 meer geluk!!
@Justme:
Ik kan je helemaal begrijpen. Ik had ook graag een leuk kerstkado (net als iedereen denk ik) willen hebben voor mn (schoon)ouders. Helaas werd ik te vroeg, afgelopen donderdag ongesteld. Gister best veel (minder als normaal) maar vanochtend heel erg weinig. Normaal is dat ook veel. Ik ga er vanuit dat het gewoon n normale ongi is.
Dus voor iedereen die nog niet zwanger is, 2009 wordt ons jaar!
En just me, misschien blijft je ongi nog uit, laten we hopen!
Even een vraagje tussendoor:
Kan een innesteling ook best wat bloed zijn of is dit weinig?
@Leonec,
balen dat jouw collega zo onprofessioneel is. Zoiets ga je toch niet aan klanten vertellen.
@Tessa,
zulke situaties zijn altijd heel erg vervelend. Zeker nu je vriend de dupe is van de onprofessionaliteit van anderen. Ze gunnen anderen dan niets en zijn meestal jaloers.
Nu kun je even goed kwaad zijn hierom, maar ik ben er van overtuigd dat je vriend uiteindelijk krijgt, wat hij verdient. Dus het komt wel goed!! Tijd zal het leren, al is dat nu waarschijnlijk even moeilijk te bevatten. Zeker zo kort voor de kerst.
@Sylvia,
hopen dat je ongi idd uitblijft. Heb je toch nog een mooi kerstkadootje.
Wanneer ga je testen?
@Huisvrouw
Van harte proficiat! Hoe voel je je nu?