huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
@Elisa, nog ff een vraagje.. Heb jij kwaaltjes gehad voordat je kon testen? Of voelde je helemaal niets?
Elisa20 schreef:Heey dames
Na 1,5 jaar zwanger proberen te raken is het dan eindelijk zover!!!
Kan het nog niet helemaal geloven en ga straks nog een test doen om er zeker van te zijn.
Ik had alleen nog ff een vraagje. Je kan het hartje na 6 weken horen kloppen maar is dat dan al over twee week? Rekenen ze daarmee vanaf je laatste ongesteldheid of vanaf je ovulatie?
Kortom ben ik nu 2 week zwanger of 4 week?
Alvast bedankt :D
justme schreef:possie als je daar behoefte aan hebt kun je ook zo'n topic zelf maken/openen he... ik heb geen overgwicht maar je zult vast niet de enige zijn....
natas23 schreef:
als je er even vanuit gaat dat 90 % pas in 2 jaar zwanger zijn. en dat het een heel ingewikkeld gebeuren is om zwanger te raken.
susieq12 schreef:just me... de vader van mijn vriendin had ook kahler... tegen hun was gezegd dat ie daar 80 mee kon worden mits de behandeling goed aan slaat... helaas is wel overleden maar niet aan de kahler, hij kreeg een acute bloedvergiftiging terwijl zijn kahler gezond was verklaard. heel sneu... en heel verdrietig. Ik hoop voor jullie dat hij de behandeling goed doorstaat en nog heel lang bij jullie mag blijven. Een kaarsje brand hier voor jullie.
Tessa1981 schreef:
Buiten de pijn in mn tepels, het janken en het vreselijk warm hebben voel ik me goed.