Hoi Marietje,
Gefeliciteerd!!!! Hoelang ben je zwanger denk je? Gek he je kunt het dan gewoon niet geloven heb ik ook nog steeds eerst zien dan geloven...
Groetjes en geniet ervan!!
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
antoinet schreef:hoever in je cyclus zit je nu dan?
leonec schreef:Hoi Marietje,
Gefeliciteerd!!!! Hoelang ben je zwanger denk je? Gek he je kunt het dan gewoon niet geloven heb ik ook nog steeds eerst zien dan geloven...
Groetjes en geniet ervan!!
Xoinbe schreef:Hoi dames!
Marietje, gefeliciteerd met je zwangerschap! En ieder ander hier natuurlijk! 😉
Ik heb nog ff een ander vraagje! Ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben. Het is namelijk zo: mijn man en ik hebben gisteravond geklust, en daarna waren mijn beide katten totaal van streek, terwijl ze er niet eens bij waren! Ze hebben alles omgegooid, op het bed, en er weer af, en zo maar door. Mijn man en ik konden ook allebei niet slapen, ik heb tot 4 uur wakker gelegen en volgens mij sliep hij toen net.
Kan het zijn dat katten voelen of je zwanger bent? Misschien hele rare vraag, maar vraag het me toch af. Ze doen vandaag ook al zo raar. Willen bij me op schoot, dan weer niet, dan weer wel, echt drama! Hebben jullie hier ideeen of ervaringen mee?
XX
marietje1 schreef:leonec schreef:Mijn ELM is 7 oktober, uitgaande van een 30-dagen durende cyclus ben ik nu dus 49 dagen zwanger (7 weken)
Maar ik denk dat ik nu pas op 2 november bevrucht ben, in mijn temp cyclus had ik toen namelijk een flinke verhoging en had ik op eiwit geleikend slijm.. Als dat zo is ben ik misschien 21 dagen zwanger. Dit alles uitgaande van een cylcus van 30 dagen... Maar misschien duurde het wel langer óf korter... Ik weet het dus niet.
natas23 schreef:dit kun je ook uitrekenen hoe lang je zwanger bent.
de site is:
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
probeer maar eens!
groetjes.
justme schreef:Mdtje, en en? Weet je al iets? Morgen kun je testen he, ga je dan ook testen? Ik ga voor je duimen!
mdtje schreef:Heb net getest: negatief. De 😈 zal zo wel komen. Als dat zo is, neem ik na dit weekend even afscheid van het forum.
@kletsebets: wat een gedoe! Je bent nu wel erg lang over tijd. Goed dat je naar de huisarts gaat! Heel veel water drinken kan denk ik wel wat invloed hebben, want dan is je urine natuurlijk iets minder geconcentreerd.
groetjes,
mdtje
vlinder84 schreef:@Possie,
Zoals theeleut beschrijft, zijn bruine ovale capsules, en voor zover bekend kan het geen kwaad wat betreft zwangerschap!!
Liefs Vlinder
natas23 schreef:hey meiden, ik vindt het hier gezelliger om te lezen en te babbelen dan op het forum voor zwangeren, want als je daar 1 dag niet gelezen hebt, moet je meteen 10 pagina;s lezen 😖
veel te veel..
helaas begint hier bij mij de misselijkheid flink door te duwen...
maar jha. spugen doe ik nog niet dus dat is 1 geluk.
en ik heb ook overgewicht, en toen ben ik zwanger.. heeft ook te maken of je je goed in je vel voelt hoor...
xxx
Regina08 schreef:natas23 schreef:hey meiden, ik vindt het hier gezelliger om te lezen en te babbelen dan op het forum voor zwangeren, want als je daar 1 dag niet gelezen hebt, moet je meteen 10 pagina;s lezen 😖
veel te veel..
helaas begint hier bij mij de misselijkheid flink door te duwen...
maar jha. spugen doe ik nog niet dus dat is 1 geluk.
en ik heb ook overgewicht, en toen ben ik zwanger.. heeft ook te maken of je je goed in je vel voelt hoor...
xxx
@natas23:
Hoe ver ben je nu dan?
En hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen?
Heb je alles ( ei, bevruchting, klachten ed) bewust meegemaakt of heb je t pas gemerkt nav test?
Liefs