hoop1970 schreef:Friend schreef:Susanna schreef:Jenta, je weet toch zelf zeker wel wat goed voor je is?! Wees blij dat jij tenminste dat oergevoel hebt, zo van ik wil graag kinderen. Ik ken er zat die dat gevoel dus niet krijgen, en dan vervolgens in de 30 (tik-tak) toch maar aan de kinderen gaan, want je weet maar nooit of je er daarna spijt van krijgt als je dat niet hebt gedaan...
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo zoals je het hier op hebt geschreven, maar wat is er mis met wachten totdat je wat ouder bent om aan kinderen te beginnen?
Ik ben zelf 31 en we zijn bezig voor onze eerste, gewoon omdat ik er niet eerder aan toe was.
Dit klinkt heel erg hard hoor :shock:
Precies!
Er wordt maar vanuit gegaan dat je een keuze hebt.... echt...hier kan ik ook erg boos over worden...
Ik ontmoette m'n vent pas toen ik 33 was, weinig keus dan he...
Even nadenken voor je zulke dingen schrijft.
Inderdaad, zoals Susie zegt. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat alle meiden hier op het forum dat oergevoel dus wél hebben. Alleen is de een toevallig ietsje ouder dan de ander 😉 . Ik loop ook tegen de 30, toen ik 21 was had ik helemáál geen oergevoel. Maar nu dus wel 😛 .
Ik kwam misschien wat hard uit de bocht, maar ik kan me zó boos maken als andere mensen beter weten wat je met jou leven moet doen dan jezelf... :shock: :roll: