sproekiOud lidBerichten: 463Lid sinds: 1 januari 2005
balen margie, weet niet of je er teveel mee bezig bent hoor! het is zo moeilijk om dat niet te zijn! sterkte en succes en op naar de volgende ronde!
Ilonana schreef:met leonec gaat het wel ze had idd een mk of valse test ze had nu weer ongeveer haar eisprong.
nog een week wachten en dan hopenlijk een vette +
liesje88 schreef:hallo meiden... wij hebben maandag het nieuws gekregen dat het hartje van ons kindje niet meer klopte! nu bloed ik erg dus alles komt er nu uit... hoe lang heeft het bij jullie geduurd....
liefs liesje
liesje88 schreef:hallo meiden... wij hebben maandag het nieuws gekregen dat het hartje van ons kindje niet meer klopte! nu bloed ik erg dus alles komt er nu uit... hoe lang heeft het bij jullie geduurd....
liefs liesje
leonec schreef:Nee joh...
Vindt het echt fijn voor je hoor en gun het iedereen!! Ik was ook superblij.
Mijn tijd komt wel..
Weet in ieder geval dat ik behoorlijk vruchtbaar ben ;)
hoop1970 schreef:Heel knap van je!!
En ik hoop van harte dat jullie tijdens de echo een mooie verrassing te zien krijgen!
Heb je last van die cyste? en moet er dan wat aan gedaan worden?
groetjes, Hoop
riannetje schreef:Hey lieve dames,
Ik zit hier met tranen jullie lieve woorden te lezen!
ja mijn vader weet dat ik zwanger ben en is er heel gelukkig mee.
Gister middag zei hij nog dat ik moest genieten. Gister avond hoorde we weer het klote nieuws..
Ben vanacht bij mijn moeder blijven slapen. Vanavond komt mijn broertje omdat ik morgen op mijn neefje en nichtje ga passen en mett ze naar de dierentuin ga. ( Hopelijk is dat wat afleiding)
Ik weet niet meer in welke topic het geschreven is ( sorry maar mijn hoofd zit zo vol nu) maar naar de VK gaan heeft nog geen zin omdat ik nog zo pril zwanger ben en ze dan nog niet zoveel kan zien en horen ( tenminste dat zei de VK tegen mij)
@susieq: Ik vind het fijn om te lezen dat je echo goed is gegaan!! Gefeliciteerd! ( ik moest wel aan je denken die dag)
liesje88 schreef:ik heb net toch wel iets bijzonders gezien, ons kindje die er net uit kwam! de vk zei dat je dat niet gauw merkte, maar ik ging naar de wc en daar lag het in mijn broekje :shock:
susieq12 schreef:leonec waar zit je nu in je cyclus? ik ga weer voor je duimen!
leonec schreef:Hoop heb jij al getest ??
hoop1970 schreef:leonec schreef:Hoop heb jij al getest ??
Nee... (knap he)
Ik wacht rustig af
Lauraw schreef:Leonec: Als je vorige week je vruchtbare dagen zou hebben gehad dan zou het streepje op de ovulatie test niet duidelijker worden en je vruchtbare dagen zijn 6 dagen voor je eisprong.
margie schreef:hee dames ik heb gister mijn eerste ovu test gedaan maar 1 streep
nu vanavond een 2de streep heel licht.wanneer denken jullie dan dat ik vruchtbaar ben?
mijn vriend komt morgen als het goed is thuis.
ik hoop dat dit dan een goed moment is..
liefs margie