Ilonana schreef:Het is trouwens wel fijn om te weten dat er heel veel vrouwen zijn die na 2 mk een goeie zwangerschap krijgen.
Als ik weer zwanger ben dan zal ik ook zeker nog in de spanning zitten tot ik een goeie echo heb met een kloppend hartje
Dat is inderdaad wel fijn om te lezen!! Dat geeft mij ook weer hoop voor de volgende keer.
Mijn schoonmoeder was het afgelopen weekend bij ons. Ze zei dat ze het jammer vond dat ik na mijn mk in oktober niet doorgezet het voor een derde zwangerschap. Ik heb haar maar even duidelijk gemaakt dat twee mk´s in 4 maanden wel een heel erg heftig is en ik dus even geen behoefte had om zwanger te raken :x
Ze had als reden dat ik dan als het weer mis ging een onderzoek kreeg en dat er dan een oplossing voor gevonden kon worden! Ik vond dat een gevoelloze opmerking, al weet ik dat het goed bedoeld is en ze echt bezorgd is. Maar ja dat is natuurlijk niet tijdsgebonden, dus als het een volgende keer mis zou gaan dan komt dat onderzoek er toch wel.
Maar goed, hopelijk is mijn mannetje er deze maand aan toe, ik wel in ieder geval 😃
xxx
belletje