margie schreef:whow jullie zijn al snel met jullie antwoorden..
thanks.. 😉
en ja ik wil dr wel wat speciaals van maken t moet geen moeten zijn nou..
ik ben tenslotte geen fokmerrie..
ook liet ik mij vertellen dat je na de seks op de kop moet staan?? huh?
nou ikke niet hoor.. mijn vriend zowel ikke zouden dan niet meer bijkomen van he lachen. ik dacht even een half uur daarna liggen dat t genoeg is..
susie bedankt voor je uitleg over dat zaad haha.. ja was al weer een tijdje geleden ehmm ff denken.. ja afgelopen vrijdag dus een week geleden..
dan toch maar iedere dag?
het mag van mij wel weer raak wezen hoor. het is volgende maand alweer een jaar geleden van mij miskraam..
Lieverd ik snap dat je wilt dat het weer snel raak is maar als jou mannetje alleen in het weekend thuis is is het niet zo gek dat het nog niet raak is. Je eitje moet toevallig in het weekend dan komen, Nu heb je mazzel.
En je hoofd heus niet op je kop te staan dat doe ik ook niet, moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken.
We hebben vrijwel altijd naspel en dan blijf ik gewoon liggen, heb ook geen kussen onder m'n kont helemaal niks.
soms blijf ik zo 20 minuten ligen en de andere keer moet het er gewoon uit ,:zo'n gevoel heb ik dan en dan ben ik met 5 a 10 minuten al weg naar de wc. Het ligt al heel wat factoren of je zwanger raakt en niet alleen of je blijft liggen of niet.
Succes en maak er wat moois van!