Wat fijn om te horen!
Ik hoop dat je binnenkort nog meer goed nieuws hebt 😉
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Regina08 schreef:Sylvia,
ik heb die angst ook, maar probeer positief te blijven.
Mn gyn zei dat de kans op miskraam bij iedere zwangerschap 10-15 % is dus best behoorlijk.
Wel gaf ze aan dat ik verder gezond ben en ik gewoon zwanger kon raken. Dat was wel fijn om te horen.
Bovendien krijg ik volgende keer eerder een echo. Dat stelt ook wel enigszinds gerust.
Helaas zat het vruchtje er nog.
Maandag gesprek bij gyn en anethesist.
Dinsdag de curretage.
Liefs Regina
Elisa20 schreef:Zwanger!!! En nou maar hopen dat het dit keer allemaal wel goed gaat.
Heb wel veel last van ongibuikpijn en dat had ik vorige keer ook dus ben wel bang dat het fout gaat, maar ben allang blij dat ik positief heb getest.
Elisa20 schreef:Zwanger!!! En nou maar hopen dat het dit keer allemaal wel goed gaat.
Heb wel veel last van ongibuikpijn en dat had ik vorige keer ook dus ben wel bang dat het fout gaat, maar ben allang blij dat ik positief heb getest.
Elisa20 schreef:@Lunanoa
Thanxx. Ik ben idd zwanger 4 weken en 2 dagen. :D
lonnekeleoni schreef:
Regina, moet jij onder narcose dan bij de curretage? Ik kreeg alleen een rustgevend tabletje (waar ik erg weinig van heb gemerkt) en een plaatselijke verdoving...
Regina08 schreef:lonnekeleoni schreef:
Regina, moet jij onder narcose dan bij de curretage? Ik kreeg alleen een rustgevend tabletje (waar ik erg weinig van heb gemerkt) en een plaatselijke verdoving...
Bij ons kun je kiezen; ruggeprik of algehele narcoes.
Ik ga denk ik voor dat laatste. Heb morgen gesprek met de anesthesist, dus ben benieuwd.
Liefs
hoop1970 schreef:Regina08 schreef:lonnekeleoni schreef:
Bij ons kun je kiezen; ruggeprik of algehele narcoes.
Ik ga denk ik voor dat laatste. Heb morgen gesprek met de anesthesist, dus ben benieuwd.
Liefs
Plaatselijke verdoving bij een curettage?? vind ik niet vriendelijk hoor! zouden ze moeten afschaffen...
Ik weet niet beter dan dat het onder algehele narcose gebeurt, weliswaar is dit een narcose op maat, dus niet heel zwaar, maar je bent wel even een paar minuten knock out (bij ons in het ziekenhuis dan)
Regina08 schreef:Hallo Meiden,
voor velen weer spannende dagen. Ik duim voor jullie!
Hier ook wat positief nieuws.
Ik moet morgen om 8.30 in ziekenhuis zijn en wordt dan binnen het uur geholpen.
Wellicht dat ik tegen de middag weer thuis ben en jullie kan laten weten hoe het is gegaan.
Ik krijg een algehele narcose. Dus als ik wakker wordt, kunnen we weer opnieuw beginnen.
Krijg wel na 2 weken een controle bij de gyn. Ben benieuwd!
Sylvia,
hoest met jou?
Liefs Regina
sylvia22 schreef:Regina08 schreef:Hallo Meiden,
voor velen weer spannende dagen. Ik duim voor jullie!
Hier ook wat positief nieuws.
Ik moet morgen om 8.30 in ziekenhuis zijn en wordt dan binnen het uur geholpen.
Wellicht dat ik tegen de middag weer thuis ben en jullie kan laten weten hoe het is gegaan.
Ik krijg een algehele narcose. Dus als ik wakker wordt, kunnen we weer opnieuw beginnen.
Krijg wel na 2 weken een controle bij de gyn. Ben benieuwd!
Sylvia,
hoest met jou?
Liefs Regina
Regina, fijn dat het morgen voor jou achter de rug is.. Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes!
Hier volgen de krampen zich steeds vaker op en worden steeds gevoeliger... heb nu sinds net een zere rug en benen.
Het bloeden gaat ook flink door... wist niet dat ik zou veel kon vloeien :shock:
Ik heb straks om 16.00 uur een gesprek met de gyneacoloog.
maar aangezien mijn lichaam nu echt zelf op gang is gekomen, wil ik nog even wachten.
Tot eind van de week.. dus wil dan graag een datum prikken om terug te komen.
Regina08 schreef:Meiden,
even een paar vragen.
Zijn jullie na de curretage wer meteen begonnen met klussen?
Hebben jullie ook daarna nog een gesprek bij de gyn gehad.
En doen ze het embryo ook onderzoeken?
Sorry, even spuien. Bij de gyn waren deze vragen er nog niet!
Liefs
sylvia22 schreef:nou ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen van vandaag:
Vanmiddag om 13.00 uur begonnen bij mij de krampen heel hevig te worden en ze kwamen ook echt om de 3 minuten (net een mini bevalling). Toen we aankwamen in het ziekenhuis, moest ik ineens heel nodig plassen (terwijl ik thuis nog naar de wc was geweest) de drang om te plassen, was zo erg dat ik het niet op kon houden.. ik gelijk naar de wc. en toen hoefde ik helemaal niet te plassen, maar kwam ineens het vruchtje eruit!
Dus heb 3 uur flinke buikkrampen gehad en toen had ik zo'n drang en dat was dus het vruchtje die eruit moest..
Ik niet doorgetrokken en mijn vriend uit te wachtkamer gebeld en gezegd dat hij moest komen.. Stonden we samen in de wc van het ziekenhuis naar een vruchtzakje met prut te kijken wat onder water lag... Toen kwamen wel even de tranen, maar ook opluchting dat ik niet gecurreteerd moet worden..
De gyneacoloog heeft nog een echo gemaakt en ik was schoon 😃 zo bijzonder hoe het vandaag is gelopen...
En daarbij ook trots dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan!
Regina08 schreef:Dank jullie meiden!!
Tweety,
waar onderzoeken ze het vruchtje op dan?
Ik moest over 2 weken terugkomen voor de uitslag. Maar ze zeiden niet voor welke uitslag.
Sylvia,
fijn dat je je beter voelt. Nu kun je weer verder. Duim dat de klachten snel verdwenen zijn.
Houden jullie bewust een maandje pauze nu?
Succes verder met zwanger worden!
Liefs Regina
susieq12 schreef:goh sylvia heftig hoor! Kan me voorstellen dat je blij bent dat je lichaam hetzelf heeft gedaan. Tis ook niet niks allemaal meid! Doe kalm aan hoor!
Leonec hoe is het met jou? ei gelokaliseerd? Ik las iets over dat je dacht dat je weer een langere cyclus hebt? Hmmm meid ik hoop dat de verrekte ongi nou eens 9 maanden wegblijft voor je!
hoop1970 schreef:Ergens dit weekend verwacht ik...ben gister begonnen met de ovu testen en vooralsnog een bijna niet zichtbaar 2e streepje, dus we gaan nog ff door, starten wel met de wat intensievere klusperiode.
Uitslag nog niet bekend, heb vanmiddag nog in de computer gespiekt op m'n werk (makkelijk he...) vind het wel lang duren... donderdag ingeleverd.
Hoest met jullie??
leonec schreef:susieq12 schreef:goh sylvia heftig hoor! Kan me voorstellen dat je blij bent dat je lichaam hetzelf heeft gedaan. Tis ook niet niks allemaal meid! Doe kalm aan hoor!
Leonec hoe is het met jou? ei gelokaliseerd? Ik las iets over dat je dacht dat je weer een langere cyclus hebt? Hmmm meid ik hoop dat de verrekte ongi nou eens 9 maanden wegblijft voor je!
Hoi hoi,
Tja ik heb weer een voorgevoel dat het wel eens raak kan zijn, maar ik wacht netjes af tot volgende week anders valt het zo tegen..
Ben moe en heb erg gevoelige en dikkere borsten...we zullen moeten wachten..
Las in oktober dat het ook goed met je gaat, gelukkig !!( lees weleens mee)
Regina bij mij hebben ze het vruchtje onderzocht en ze zeiden dat ik niet meer kans heb op een miskraam de volgende keer..geen verkeerde cellen gevonden..
Sterkte morgen...
hoop1970 schreef:Ik ben het vruchtje thuis verloren na ruim 3 dagen enorme krampen in buik en rug (echt weeën!)
We hebben het wel goed bekeken (had het opgevangen in een bekkentje)
Verder dus niet onderzocht.
Heb zo'n 10 dagen gevloeid.
Het is inderdaad wel belangrijk om nog niet te vrijen en te baden of zwemmen als je nog vloeit, dit ivm infectie gevaar.
margie schreef:mijn nod is vrijdag pas, ik lees hier ook op t forum dat t nog mis kan gaan, dat de inestelling niet goed verloopt..
dus juich nog niet te vroeg.
ik vond de test streep erg licht maar hij was er wel..
heb ook laat op dag getest na 6 uur pas, misschien moet ik t toch met ochtend urine doen???(is de matcare ultra)
margie schreef:maar volgens schema van predictor had ik 26 maart al mijn innestelling..
hoe zit dat dan??
margie schreef:ik gebruik steeds de ultra van matcare.
die schijnt wel gevoelig te wezen..
pff niks an dat afwachten..
margie schreef:hee leonec volgens schema had ik de 26 ste eisprong.
ik ga dr toch vanuit dat t niet goed zit, omdat de streep op de test afgelopen vrijdag toch donkerder was. wat een ellende zeg dat wachten.. was ik maar een jongen :shock: dan had ik zoiets niet haha(grapje)