Hoi,
Ik herken het helemaal. Mijn verhaal is dan wel wat anders omdat ik niet echt een miskraam heb gehad (bij 20wk echo stond het hartje van ons kindje stil). Aangezien ik verder zwanger was moest ik wel even ontzwangeren. Ik ben nu 3 keer ongesteld geweest en elke keer heel hevig, met krap en al.
Ik moest echt om het uur naar het toilet. Dat noemen ze een kraamruiming en is juist heel goed. Je lichaam werk alles er nog even uit.
Ik heb deze week ergens mijn eisprong en we zijn al druk aan het oefenen/proberen. ik gebruik geen ovulatietest. Ik had dit de eerste keer wel gedaan maar had ze achteraf niet helemaal consequent gebruikt en daardoor zag ik niet wanneer ik mijn eisprong had. Ik ben toen toch gewoon zwanger geworden. Het kan trouwens ook zijn dat ik een vroege of juist late eisprong had. Maar daar ben ik toen niet echt achtergekomen. Om de dag vrijen is in principe voldoende.
Aangezien in ons huis in de kinderkamer al een kast vol met babykleertje staat en alles er klaar voor is, kan ik ook echt niet wachten weer zwanger te worden. Ik was anders nu 7,5 maand zwanger geweest. Heel raar idee. Wij gingen het nieuwe jaar in met het idee de volgende feestdagen in december met z'n drieen te zijn. Nu wordt dit op z'n vroegst 2010. Maar het blijft spannend. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar ergens kan ik ook weer aan niets anders denken. Ik weet misschien ergens rond moederdag of de eerste poging raak is geweest. Zou wel heel symbolisch zijn als ik dan zwanger ben. Ik ben tenslotte dit jaar toch moeder geworden en dat zou het iets minder zwaar maken.
Liefs Eline
woutje schreef:hallo iedereen,
op pagina 146 heb ik mij voor het eerst ingelogd op dit topic. Heb elke dag meegelezen, maar niets meer geschreven.
Nu woensdag 15apr heb ik voor het eerst mijn maandstonden gekregen sinds mijn curretage, juist op de dag dat mijn gyn had voorspeld. Ik was héél gelukkig dat mijn cyclus direct terug regelmatig is.
Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel gevloeid (nog steeds trouwens). Nu is mijn vraag of dit bij jullie ook zo was? Ik maak mij zorgen of dit nog normaal is?
Als mijn cyclus nog steeds juist zal zijn zal ik op 2 mei mijn eisprong hebben. We hebben een weekendje gepland om ergens naartoe te gaan. Deze maand zal ik ook gebruik maken van ovulatietest, want het enige waar ik nu nog kan aan denken is zo snel mogelijk opnieuw zwanger te raken. Ik heb écht het gevoel dat ik pas dan terug zal gelukkig zijn.
De meeste mensen in mijn omgeving zeggen dat ik er niet teveel mag mee bezig zijn en dat is nu net mijn probleem, hoe kan je in godsnaam na een miskraam aan iets anders denken!!!!!!!!!
Het geeft mij veel moed om te zien dat er hier op dit topic ook mensen terug zwanger zijn.
Mijn vraag aan al de zwangeren nu: waren jullie er dan ook veel mee bezig?