Regina spannend weer!!!
duim duim duim...
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
sproeki schreef:Leonec en Regina, hebben jullie al getest? duim!!!!
meisje 85 schreef:
Maar kan soms zo boos worden op de normale sleur die ik nu weer heb.
Ik ben nu weer gewoon ik, en niet de zwangere ik...
En aldoor het afwachten heb ik ook geen zin in.
Maarja we gaan gewoon verder en geniet van de dingen die ik WEL heb!
Fiemo schreef:dag dames
Ik heb helderrood bloedverlies net toen ik naar de wc ging. Verder geen krampen enzo... hoe ging dat bij jullie? Ik moet zeggen dat mijn onderbuik gevoel zegt dat het niet goed is, ben er wel rustig onder.
sproeki schreef:Fiemo, hoe is het vannacht gegaan? Wat ontzettend naar joh! ik hoop voor je dat alles goed is...
Anoniempje, meis wat heftig, hoe ver was je? sterkte en klets hier lekker mee, geeft echt heel veel steun...
Leonec, heb je al getest? spannend!
lonnekeleoni schreef:Hoi allemaal,
Ik kom net terug van een weekje vakantie en heb net weer een beetje bij gelezen. Wat is er veel geschreven zeg! Ik kan helaas niet overal op reageren, want ga zo lekker naar bed, want heb net 12 uur in de auto gezeten (en dat op mijn verjaardag) Maar ik wil wel even Regina feliciteren, wat fijn voor je zeg!!!!!
Ik denk dat ik morgenochtend ga testen, nog wel vroeg want mijn NOD is tussen 8 en 10 juni, maar ik had mezelf voorgenomen dat ik op mijn verjaardag alvast een test mocht doen (zal wel een leuk cadeautje zijn) maar ik had geen test mee op vakantie, dus dan maar morgen...
Slaap lekker allemaal! En heel veel sterkte voor de meiden die in spanning zitten!
Liefs Leoni
leonec schreef:Hoi hoi,,
Nou ik heb een test gedaan en heeel vaag zag ik wat (heb ik elke keer als iktest denk dat ik bij de weinigen hoor die al hcg bij me heb ofzo :roll: Eind deze week denk ik nog eens testen..
Fiemo gelukkig dat alles oke is kan me voorstellen dat je blij bent ..
anoniempje ten eerste is het absoluut geen brutale vraag we zijn hier om elkaar voort te helpen..
Wij zijn eigenlijk na het bloeden weer begonnen..helaas staat me cyclus helemaal op de kop en ga ik 22 juni naar de gynaecoloog..
Mijn mannetje was er wanneer ik het moeilijk had..zo nu en dan goed uithuilen hielp enorm, maar het gemis blijft
Heel veel sterkte
Regina08 schreef:Fiemo,
wat een opluchting dat alles goed is met de beeb.
Anoniempje,
ik ben gecurreteerd. Daarna weinig bloed verloren dus we zijn meteen weer begonnen.
De eerste cyclus daarna duurde langer dus werd ik ongi. De cylcus daarna was ik zwanger.
De eerste mnaand had ik t erg moeilijk en heb ik regelmatig gehuild. De tweede maand ging beter en was ik ook meer relaxed. Ook het zwanger zijn was wel belangrijk, maar stond niet meer op de voorgrond in die zin dat ik er continu mee bezig was. Dat was de eerste maand na de mk wel zo.
In ieder geval heel veel sterkte met het verwerken van de mk en succes met zwanger worden.
Leoni,
spannend , ik duim voor je!!
Fiemo schreef:@lonnekeleoni: Wat bizar, ga je vandaag een nieuwe test doen? Ik denk dat dit gewoon een foutieve test is of zo, of je bent gewoon waanzinnig vruchtbaar 😃
Ik heb vanmiddag om 16.20 mijn echo, pfff.. Geen bloedverlies meer gehad maar wel steken linksonder :?
Gelukkig kan mijn vriend erbij zijn, ik hoop heel erg op een leuke echo maar mijn onderbuik gevoel zegt iets anders, bah!
Storm1987 schreef:Fiemo: Wat een stressvolle dagen heb jij achter de rug! Jeetje zeg, dat is niet niks. Gelukkig is het goed afgelopen en heb je een kloppend hartje mogen zien! Daar mag best een traantje voor vloeien!
Anoniempje: Ik ben ongepland zwanger geraakt maar ben het vruchtje helaas verloren op 14 april. Op 21 april had ik een onderzoek bij de gyn, zij vertelde dat alles er goed en rustig uitzag en niks ons in de weg stond om opnieuw zwanger te raken. Wij zijn dus direct begonnen en nu in ronde 2. Wat het emotioneel met mij gedaan heeft? Pff dat is niet te beschrijven. Ik dacht, even slikken en weer doorgaan. Maar zo makkelijk was dat niet. De eerste 2 weken ja. Maar daarna heb ik een flinke klap gehad. Ik kan er nog steeds heel boos en verdrietig over zijn en kan niet begrijpen waarom dit grote geluk ons zo bruut is afgepakt. We kregen het cadeau (t was immers totaal ongepland) maar het werd vrijwel direct weer afgepakt. Zo verschrikkelijk oneerlijk.
Ik heb het nog geen plekje kunnen geven. Ik ben nog steeds boos dat dit ons is overkomen. Ik denk erover om naar een medium te gaan. Hopelijk kan zij mij helpen dit verlies te verwerken.
Ik had nooit gedacht dat een miskraam zo'n impact kan hebben op een mens. Ik heb het zwaar onderschat.
Fiemo schreef:@Lonnekeleoni: sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik had het positief bedoeld en ik hoop dat je eind deze week een positieve test krijgt.
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.....maar nog een maandje en dan ben ik alweer een jaar bezig en dat besef kwam er wat meer toen ik jouw berichtje las, maar het ligt niet aan jou hoor!!!! Kwam er gewoon een beetje lomp uit geloof ik maar zo bedoelde ik het niet...
jorina schreef:ik hoop ook dat het weer snel raak is maar eerst hopen dat het vruchtzakje er zonder erg veel protest uitkomt begin nu wel meer buikpijn te krijgen volgens de gyn was dat een goed teken