da-silva schreef:Hey Bianca,
Wat goed!! Echt snel, heerlijk! Grappig dat je zo blij kan zijn met een ongesteldheid he. Ik kijk er ook echt naar uit. Hopelijk komt die van mij ook bij 28 dagen! Ik moet alleen nog even wachten, mijn her-curettage was nu 18 dagen geleden.
Geniet ervan en eet maar lekker veel chocola. Hopelijk is dit ook meteen je laatste ongesteldheid voor een heeeele lange tijd ;)
Dat van die chocola dat gaat wel lukken haha.
Ben alleen wel vreselijk emotioneel! Nou was ik dat voorheen ook altijd wel een beetje, maar nu is het echt extreem.
Krijg ik ook nog een vriendin aan de telefoon die vraagt hoe het gaat nu, vertel ik hoe het gaat (lichamelijk prima, geestelijk ook goed, maar heel af en toe nog wel een dipje), begint zij over de cijfers en statestieken hoevaak een miskraam voorkomt enz. en dat je je er op gegeven moment over heen moet zetten.
Nou harder kun je me op dit moment niet raken. Opgehangen en later nog maar even terug gebeld.
Ik probeer dan mn gevoel uit te leggen, maar het landt niet en word totaal niet begrepen. 😢
Maar goed het positieve is wel ik ben ongesteld en we gaan er weer voor, alleen weet niemand dat. 😃
groetjes bianca