tweety1982 schreef:allereerst heel erg bedankt voor de leuke reacties11
Elmo: hai bedankt.. erg he dat je bij ee echo pas hoort dat je kind al 4 weken dood is? had jij al een hartje gezien? Bij mij wel met 6 weken klopte het nog. Ik voel me tot op heden nog steeds zwanger ( borsten, misselijk.) je lichaam is echt gemeen soms. Mijn ma is pas overleden dus ik dacht dat ik deze ker een beetje geluk had..maar helaas het LOT kent geen keuzes..soms heb je alle geluk soms verlies je alles tegelijk. me moeder, me kindje..gelukkig heb ik me man nog..en dit forum vind ik heel fijn..ik voel me soms alsof ik me aanstel...of dat het mijn schuld is...had ik teveel stress? mischien at ik te weinig? Waarom klopt een hartje en stop het ineens?;(
zijn er veel meiden na 1 MK nu wel gezond zwanger geworden? Ik ben zo bang voor een 2e keer of zelfs een 3e keer...ik kan nu nooit meer blij zijn met eentest..ben pas blij als ik 3 maanden later een goede ech heb
nu wachten op de ongesteldheid en hopen dat ik weer binnen 3 rondes zwanger ben..en dat gung ik hier iedereen...!
hoop wat vreselijk dat het na je MK zolang duurt allemaal:( veel succes met de clomid...hier ben ik ook zo bang voor....die klote stofzuiger ook:P..veel plezier in je nieuwe bedje:)
mayella jij bent hier ook pas zie ik. 19 juli...ik hoop voor je dat het weer lukt in 5 maanden. Succes en sterkte...voel je je nu al wat beter? en van je opa? jij heb ook alles tegelijk. heel veel sterkte met alles meid!! gewoon leker huilen, klinkt stom maar das gezond het lucht op!
marlieke: succes jij! ik lees een tweede streep??? geweldig!! oh meid en zo snel al??? geweldig ik hoop het echt voorje!!! jij komt ook van 2010 feb forum he, klote meid het is voor jou zo kort. Ik wil jou ook alle sterkte van de wereld wensen, en hopen dat het snel gaat lukken!!!
bedankt dat je aan me denkt morgen..en dat voorgevoel wat jij zegt...mischien had ik dat ook...ik was ook 11 weken lang alleen bang voor een MK..en dan gebeurd het ook nog...we moeten maar de volgende keer helemaal uitgaan van het goede mischien dat het helpt!
hey lonnekelonie: mooi dat jij dat kan. Ik niet, beide zeggen dat ik gewoon onder de VK blijf vallen:( maar ik ga de VK smeken of ze me meer gerust stelt, want 3 maanden lang in angst zitten s toch ook niet goed ..Jij ook hel veel sterkte!!
Anna123: jammer zeg..nog even duimen!!!
anoniempje: jij ook succes.duimen crosed:)
marlieke jij geeft ons echt weer hoop meid!! dit is je eerste keer toch na je mk?
meiden...duurde het lang voor jullie cyclus weer opgang kwam na een curatage of bloedverlies?...ik ben morgen weer schoon..dus hoop snel weer ongesteld te worden en weer te beginnen. we blijven moed houden
heel veel succes iedereen, en fijn weekend nog!!
Hey,
Ben idd ook nog maar pas hier, helaas... We hebben hier idd alles tegelijk.. Of naja de urn plaatsen is toch weer een afscheid, hoe raar het ook klinkt.. Het was overigens de opa van mn vriend, maar in de 4 jaar die we bij elkaar zijn ben ik hem ook als opa gaan zien..
Ik vind het echt heel erg voor, vooral omdat je al zo ver was... pffff kan me voorstellen dat het een volgende zwangerschap echt de eerste 3 maanden spanning wordt.. Bij ons zijn het 6.4 om door te komen.. En dan zou ik al verder zijn dan de 1e x.. pffff Meid, heel veel sterkte!!!
@ marlieke, ik heb net dit weekend mn ei gehad, als t goed is... Wacht nog maar ffies met testen 😛