anoniempje schreef:Nou ik ben nu even de draad kwijt.
Ik heb afgelopen maand veel (7 dagen) positieve ovutesten gehad. De duidelijkste was vorige week dinsdag, de dag erna had ik nogmaals een positieve ovu test welliswaar iets minder duidelijke streep maar wel positief.
Nu ben ik afgelopen maandagnacht ongi geworden, werd er wakker van (is normaal nooit zo, midden in de nacht ongi worden maar goed...). Dat is dus nog niet eens een week na die positieve ovutest.
Ben dinsdag en woensdag ongi geweest en toen niks meer. Het was teveel bloed voor een innestelling, maar te kort voor mn echte ongi. Mijn nod is pas vandaag en als ik uit ga van ongeveer 14 dagen na de positieve ovutest eigenlijk pas a.s maandag. Dus ik heb me helemaal neer gelegd bij geen zwangerschap deze maand, maar vind het toch allemaal wat raar.
Ben misselijk en gevoelige borsten.
Zou het een hele hele vroeg mk kunnen zijn geweest??
Iemand hier ervaring??
Groetjes
hallo hier ben ik maar eens weer. Ik probeer iets minder hier op het internet te zijn, ben er zoveel mee bezig, maar zoals jullie zien dat lukt nog niet zo goed. haha.
Heb afgelopen zaterdag nog een testje gedaan deze was negatief, poosje later een heel licht streepje te zien, maar toen was de tijd al verstreken dat de test betrouwbaar was.
Vandaag weer diarree :oops: sorry. Dat heb ik normaal alleen als ik ongi ben en ook als er een eisprong is. en de vorige keer ook toen ik zwanger was...
Vandaag is mn oficielle nod als ik reken vanaf die positieve ovu test 2 weken geleden vandaag. Maar ik heb zaterdag toch nog even getest ondanks die vroege ongi vorige week, negatief getest natuurlijk zaterdag.
Dus nu echt door naar de volgende ronde. Nod rond 3 sept.
Mn lichaam is toch nog een beetje raar zo na de zwangerschap. Kan het allemaal moeilijk aan elkaar rijmen.
groetjes