anna123 schreef:ja als ik alleen maar voorbij die 6 weken kom ben ik al blij....nu verwacht ik gewoon nog een menstruatie..stom he...gewoon onzeker!
x
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!en nou moet alles goed gaan. het is je gegund 😉
anna123 schreef:ja als ik alleen maar voorbij die 6 weken kom ben ik al blij....nu verwacht ik gewoon nog een menstruatie..stom he...gewoon onzeker!
x
anna123 schreef:nou zeg....wordt echt helemaal gelukkig van al jullie lieve felicitaties!! :oops:
Ja 1 dag ..wat een verschil he...Ben net maar eens even rustig een half uurtje in bad gaan zitten met een boekje...even relaxed...zat nm echt te stuiteren op mn stoel! hihi
lonnekeleoni schreef:@ Anna: Een bloedtest helpt ook niet echt hoor, die zal waarschijnlijk ook gewoon positief aangeven. Mijn vk en gyn hebben gezegd dat als ik weer zwanger ben ik rond week 5 moet bellen en dat ik dan eind week 6 terecht kan voor een echo. Ik ben hier heel blij mee, maar niet alle vk doen dit. Met 6 weken is er namelijk nog een kans dat je het hartje nog niet kan zien kloppen, dus dit kan je ook heel onzeker maken, hierdoor kiezen sommige vk ervoor om pas bij 8 weken een eerste echo te maken. Ik zal als ik jou was gewoon even hierover bellen.
Hier even een vraag: Ik werk deze maand voor het eerst met ovu testen. Eergisteren begonnen en meteen een positieve test, gisteren een licht 2e streepje, heeft het dan nog zin om vandaag nog een test te doen voor alle zekerheid of kan ik er gewoon vanuit gaan dat mijn ei nu is geweest?
Groetjes Leoni
iloba schreef:Hey meiden,
Ik ben nieuw hier en zit met een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie een antwoord hebben.
Mijn vriend en ik zijn al heel lang bezig met zwanger worden. Sinds januari zitten we in de mmm. We zijn bezig met clomid en pregnyl en dat sloeg goed aan.
Woensdag 15 juli hadden we een positieve test. Helaas zondag bloedverlies iet hel erg veel maar ik schrok enorm. In paniek me gynaecoloog opgebeld en ik mocht gelijk komen. (ik was die zondag vijf weken zwanger) Er was nog geen hartslag te zien maar verder zag alles er goed uit en moest ik een week later terug komen. Wij vol goede moed (we hadden er een goed gevoel bij) terug dit keer waren ze al minder positief er was nog geen hartje te zien en het was wel erg klein. Ruim een week later moesten we weer terug komen. We hadden alle goede moed al verloren. Ons gevoel bleek nu wel juist het was mis gegaan.
Ik kreeg pilletjes mee om het af te laten komen. (die moest ik vaginaal inbrengen)
Die heb ik woensdag gebruikt ik heb ontzettend veel buikpijn gehad en heel erg veel stukken bloed verloren. Ook het vruchtje heb ik zien liggen. Vrijdag terug geweest naar het ziekenhuis. Gynaecoloog zei dat ik het vruchtje idd kwijt was maar me baarmoeder wel nog een rotzooi was. Vol met stolsels enzo. We zijn nu een week verder en ik verlies nog steeds bloed soms wat meer dan weer wat minder.
Hoe lang kan dit bloedverlies aanhouden?
Volgende maand mag ik weer starten met een kuur om me menstruatie op te wekken (deze krijg ik niet vanzelf) En moet dan op m'n derde dag terug komen om te zien of ik met de clomid mag starten.
Wat als me baarmoeder dan nog niet schoon is?
Hebben jullie hier ervaring mee?
Verder heb ik geen lichamelijke klachten meer. Emotioneel ben ik echt een wrak. Ik heb nergens meer zin in en kan de hele dag wel janken. Gelukkig heb ik een schat van een man die me door en door steunt. Al heeft ie wel iets van kom op geef het een plekje en maak jezelf niet kapot. HErkennen jullie dit en hoe zijn jullie een beetje uit deze put geklommen?
tweety1982 schreef:meiden help me 😞
ik teste vanmorgen met zwangertest licht positief..dus heb nog HCG
nu teste ik met ovu test van matcare een GOED positief, duidelijke dikke test treep
ovuleer ik nou? of reageert mijn ovu test op de HCG hormoon??
ik ga vanvond klussen maar vind wel fijn te weten of ik KANS heb deze maand of niet...ik moet zo om 13 uur weg dus ik lees alles later maar ik hoop echt dat ik ovuleer ga minder 48 uur en miss wel weer zwanger dan.
jorina schreef:nou van deze kant ook goed nieuws hoor
ik ben zwanger
precies 2 mnd na de mk kunnen we weer verder kijken maandag de gyn bellen en dan maar zien wanneer we een eerste echo krijgen
@anne ik had het al gedaan maar gefeliciteerd
de bevestiging van de bloedtest is toch wel een super bevestiging