faithyOud lidBerichten: 11Lid sinds: 1 januari 2005
hoop1970 schreef:@Faithy,
als je een banner wilt kun je kijken of het gelukt is door onderaan ipv bevestig te drukken ook voorbeeld...
gaat wat sneller...
en meestal moet je de kleinste code hebben...
of ben je met iets anders bezig...dan excuus voor mijn bemoeienis! :)
ajnos1980 schreef:eveline,
wilde even laten weten dat ik aan je denk. Jammer dat je er zo'n goed gevoel over had en dat het nog niet zo mocht zijn.
sproeki, hoe gaat het bij jou? ben je nog aan het nagenieten van je lekkere minivakantie?
Ilonana schreef:eveline doe maar leker er uit gooien allemaal daar is dit forum ook wel voor, ik had gister ook een dipje ik liep met me man in de dierentuin en dan zi ja al die kinderen dan heb je echt zoiets ik had nu een dikke buik gehad had 20 weken geweest 😢 .
maarja ONZE TIJD KOMT NOG DAMES ECHT WAAR!!!!!
hoop1970 schreef:Hey meiden,
Ik heb echt een K dag... loop steeds te janken, ken dit helemaal niet van mezelf...
ben niet echt gezellig, wilde vriendlief ook nog gaan uit eten... nee, geen zin, hij ook weer gepikeerd...
Net even erover gepraat, is voor hem toch nog iets gemakkelijker om 'op naar de volgende keer' te gaan... maar volgende keer... eerst moeten die 😈 komen... vanmiddag weer even kramperig nu weer over...
ik heb echt diep respect voor iedereen hier die al zo lang bezig is... wij nu klein jaar en heb al dit soort reacties, wordt echt steeds moeilijker (op alle vlakken)
moest effe klagen, heerlijk dat jullie hier altijd voor open staan :|
Mannie staat nu te koken (arme ziel...dat ie het nog steeds met me uithoudt...)
fijne avond
sproeki schreef:Hey meiden,
Heeft iemand al wat van Faithy vernomen?
Hier weer een erg onzeker periode! heerlijk dat de uitslagen goed waren, en nu...
Ik voel nu twee dagen toch echt heel duidelijk mn (.)(.),voel een lichte druk in mn onderbuik, schoonmaakwoede en lichtelijk dement... Ik vermoed echt dat het raak is en zou het liefste nu testen! ik weet dat ik dat niet moet doen...
vrijdag moet ik ongesteld worden.
Nu dacht ik zelf om woensdag te testen. Die middag hebben een we afspraak in het ziekenhuis en als het raak is mag ik misschien wel mn hcg laten prikken. De laatste keer was ws buitenbaarmoederlijk en volgens mij kan je dat zien aan de hoogte van je hcg...
wat vinden jullie? wachten tot volgend weekend?
liefs Sproeki