Elmo80Oud lidBerichten: 878Lid sinds: 5 juli 2009
huh? duurt die chromosomentest een half jaar?
Elmo80 schreef:huh? duurt die chromosomentest een half jaar?
Ynni schreef:Hey tweety ik heb buikkrampen, maagzuur, heel erg moe, pijnlijke jopen veel plassen pfffffff tis gewoon de mexicaanse... das makkelijker ;)
Elmo80 schreef:Oh Yinni, wat spannend: leef heel erg met je mee! Hebben natuurlijk beetje hetzelfde meegemaakt al was jij nog een stukje verder 😢
@ Bloem gefeliciteerd met je verjaardag, is wel een mijlpaal 😉 , volgend jaar februari moet ik eraan geloven.
Had vannacht gewoon over jullie gedroomd :D, we hadden besloten dat we voor eind van 2010 allemaal een gezonde baby in onze handen hebben 😃 Lijkt mij een goed streven!!
X
tweety1982 schreef:heerlijk bloem ff lekker teut worden toch? ik kan het niet hoor, vind wijn en drank vies.
vandaag bij de gyn geweest, heeft even snel uitwendig echo gedaan, zei dat alles er gewoon goed uitzag ( vraag me af of ie dat zo snel kan zien) Wel heb ik bloed laten prikken om te kijken of alles verder inorde was. ik zag progestoron ofzo en HCG....dus ja moet 5 okt terug komen voor de uitslag.
Hij zei dat die steken onderin na een miskraam wel hoort, en dat het erger word omdat jezelf onzeker word. Hebben jullie dat ook?..toevallig is het vandaag wel rustig in me lichaam, dus mischien is het aan het wegvloein
ga vanvond weer ovu test doen, want wie weet komt me eitje dichterbij, hoop niet dat me banner klopt :)
Ynni schreef:Sja ik ben mn uithoudingsvermogen aan het uittesten 😉 whahaha yeah right...nee hoor ik ga woensdag of donderdagmorgen testen. Ik ga woensdag om die kruidvatdinges en dan kan ik waarschijnlijk donderdagmorgen wel testen... Maar ik pin me er niet al te hard op vast want de vorige keren wastie ook pas op mn NOD positief... 😊 Ik had tijdens mn vorige zwangerschap last van carpaal tunnel in mn rechterhand en volgens de ha kwam dat door mn zwangerschap. Nu heb ik weer pijn in mn rechterhand. Het begon gisteren en vandaag is het alleen maar erger geworden 😃 Ja het blijft vreemd om pijn te hebben met een grijns ;)
miss-b schreef:hallo ik heb vaak meegelezen en dit keer dacht ik ga ook lid worden. ik ben nu 4 weken zwanger heb 3 dgn voor me nod test gedaan was nega en daarna 1 dag voor me nod gaf posi. ik ben toch weer blij, maar ook bang! dit is mijn 5 e zwangerschap de 1 was oke een zoontje van bijna 7. wou voor de 2 gaan jaren later en de 2 was okt 2008 en ben toen in dec 2008 gecuriteerd, na 3 mnd werd ik weer zwanger en na 5 weken miskraam, maand later weer zwanger en met 11 weken gecuriteerd, en nu 6 weken later weer zwanger, pffff ben super bang heb zoveel verdiet gehad en bijschap achterelkaar dus ik bid echt dat het dit keer geen teleurstelling wordt voor mij zwanger worden is geen probleem bij mij, maar het blijven :(
bloem79 schreef:Hoi Leonec! Wat fijn voor je zeg!! En het is er 1 hahah een opluchting?
Wens je verder een super fijne zwangerschap toe!
Bloem
VickyC schreef:Kan ik begrijpen, hoor, Anna... Maar ik kan maar proberen om jullie ervan te overtuigen om het niet (meer) te doen, hé... ;)
Ynni schreef:Nou dames hier dan een weer wat positiever berichtje want die van gisteren was echt dip...
Mijn temp zit op 37, mn jongens groeien en doen behoorlijk zeer, ik loop vaag misselijk rond en ben af en toe best duizelig, ow ja en witte pukkeltjes op mn tepels, nog steeds krampjes en steken in mn onderbuik en nog 2 nachtjes slapen voor mn test... ;)
Ynni schreef:sja ik heb ondervonden dat ik een mysterylijf heb... is wel balen or maar acht wat is twee nachtjes slapen nou nog??? Ik heb nu al zooo lang moeten wachten (net als iedereen hier or!) dan kunnen die twee nachtjes er ook nog wel bij... ;)
bloem79 schreef:Hey Meiden,
Hier alles ok! Gisteren zijn 2 vriendinnen bevallen van hun kleine. Erg onrustige nacht gehad, veel aan gedacht.... Beetje spanning. Net bij het afvegen had ik wat rood in mijn toiletpapiertje.... dus of op dag 20 wordt ik ongi of wellicht een innesteling?? Had ik bij de vorige keer ook nml op dag 20.
Hadden jullie trouwens als je terug kijkt last gehad van innestelingsbloed?
Meiden, fijne dag, ik meld me vanavond of ik ongi ben geworden!
Gr. Bloem
miek4 schreef:Vroege test van clearblue gedaan; niet zwanger... 😢 eigenlijk wist ik dit al...
Waarom test ik dan?? Om mezelf maar weer eens met mijn neus op de feiten te drukken???
Pijn in onderrug neemt toe, dus beginnende ongi klachten....
Ynni schreef:miek4 schreef:Vroege test van clearblue gedaan; niet zwanger... 😢 eigenlijk wist ik dit al...
Waarom test ik dan?? Om mezelf maar weer eens met mijn neus op de feiten te drukken???
Pijn in onderrug neemt toe, dus beginnende ongi klachten....
Ik vertrouw die vroegtesten oor geen millimeter or! Zou je niet een gewone test doen op je NOD? Lijkt mij veel geruststellender want nu weet je eigenlijk nog niets...
Kop op meid ik heb ook te vroeg getest en ik ga er met mn klachten ook nog eentje doen maar dan vrijdag... ;)
Jootje82 schreef:En bent het er mee eens, we kunnen beter niet op onze oude forum gaan zitten. Elke keer als ik met de dames meelees die ook in april2010 zijn uitgeteld kwetst mij dat. Dan denk ik, ooow ik was ook al zo ver geweest anders.. Erg frustrerend. Maar kan het toch niet laten om soms even te kijken.
Ynni schreef:@Miek4... wat zijn voor jou zwangerschapsklachten dan?? Voor hetzelfde geld heb je geen klachten maar wel een wondertje in je buik! Dat kun je echt nog niet weten hoor! Mijn huisarts zei steeds je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is! En volgnens mij is het tegendeel bij jou nog niet bewezen ;)
Ynni schreef:Nou ik ga er vanuit dat ie negatief is or... En dat ik zaterdag gewoon ongi ga worden..pffff. Als ik lees wat de ongiklachten zijn bij anderen sja dan ga ik nadenken ej... gisteravond wel weer behoorlijke steken in mn buik gehad! en dat heb ik normaal gezien niet or als ik ongi moet worre... Tis allemaal veel te verwarrend en mn lijf gaat na iedere miskraam veel heftiger te keer...
Ynni schreef:Nou ik ga er vanuit dat ie negatief is or... En dat ik zaterdag gewoon ongi ga worden..pffff. Als ik lees wat de ongiklachten zijn bij anderen sja dan ga ik nadenken ej... gisteravond wel weer behoorlijke steken in mn buik gehad! en dat heb ik normaal gezien niet or als ik ongi moet worre... Tis allemaal veel te verwarrend en mn lijf gaat na iedere miskraam veel heftiger te keer...