jorina schreef:nou meiden na enige afwezigheid mag ik mij wederom weer bij jullie voegen
vanmiddag een echo gehad en deze was helaas weer niet goed
nu is het afwachten of het vanzelf loskomt komende week en anders maandag terug naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een curretage of een abortuspil
ff een vraagje zijn er meiden hier die een abortuspil hebben gehad
mijn gevoel neigt nu heel erg naar curreteren maar das meer omdat ik niet precies weet wat een abortuspil inhoud
Wat spijt me dat voor je... Heel veel sterkte hoor!!
Ik had geen keuze en moest voor de medicijnen gaan (of afwachten, maar dat zag ik niet zitten, zou tot 6 weken kunnen duren en na 5 dagen zat ik er inmiddels al wel doorheen). Mijn baarmoedermond zat te dicht, daarom wilde de gyn niet curreteren. Spijtig, want dat was echt mijn keuze!! (hier had ik dus 5 dagen over moeten denken van hem en vervolgens kwam hij met de mededeling dat het geen optie bleek te zijn...)
Als ik je advies mag geven zou ik niet voor de medicijnen gaan!!
Het is mij enorm tegengevallen; bijna 24 uur weeën gehad, om de 3 a 5 minuten.
's morgens om 11.40 ingenomen om 12.10 is de bloeding begonnen. 's avonds om 23.00 is ons kindje gekomen.
weeën bleven doorgaan en de volgende morgen om 10.00 kreeg ik een giga bloeding.
Vervolgens alsnog direct naar het ziekenhuis moeten vliegen en gecurreteerd wegens bloeding!! Inmiddels een enorme ontsluiting, dus dat was geen probleem meer...
Min gyn was echt een zakelijke l*l, op mijn vraag wat ik kon verwachten van de medicatie antwoordde hij; oh een heftige ongesteldheid... Ik was alleen toen ik hoorde dat ons kindje niet meer leefde, ook toen heeft hij niet eens gevraagd hoe het ging, na 5 minuten stond ik buiten met mijn folders in de hand...
Niet iedereen zal zo reageren op die medicatie, maar voor mij is het echt een hel geweest!
Het hele gedoe in het ziekenhuis zat ook niet mee. Vpk heeft zich niet eens voorgesteld en er is geen enkele keer op afdeling gevraagd hoe het met me ging. Ze hadden gewoonweg geen tijd! Er ligt dus nu ook een mooie klacht daar...
Ik hoop niet dat mijn verhaal je bang maakt, maar ik wil je wel waarschuwen voor hetgeen er dus blijkbaar kan gebeuren!
Ik was niet voorbereid, ik wil dat jij en andere meiden dat wel zijn! Als je vragen hebt mag je me gerust een pb sturen hoor!! Niets is zo erg als ik onzekerheid zitten...
Misschien dat andere meiden wel positieve verhalen hebben over de cytotec??
Heel veel sterkte met alles...
Liefs