betsyOud lidBerichten: 398Lid sinds: 1 januari 2005
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
Anntje schreef:Heey Lelie,
Wanneer had je je NOD dan?
Liefs Anntje
tweety1982 schreef:heey lelie jammer zeg, klote is dat he als niet alles loopt zoals je verwacht. hopen dat je te vroeg was of dat je snel ongi word.
hier vandaag de :twisted: gekomen, mijn LF was langer, 14 dagen IPV 11 zoals altijd. tja volgende maand ga ik gewoon uit van 14 dagen, dan kan ik niet meer in iets vallen zoals deze maand. ik voelde me afgelopen dagen echt slecht, maar ja mischien is me lichaam van slag van de winter:P
lief dat jullie zo meeleefden, maar ja volgende maand beter. ben 2x gependeld voor dec dus afwachten maar 😛 :)
betsy schreef:hebben jullie wel een eisprong waargenomen 1e maand na mk?
betsy schreef:@ miek dikke knuffel voor jou
yoyo75 schreef:misslola gefeliciteerd!!!
Ik hoop iedereen straks te feliciteren en iedereen mij 😉
Heb gisteren bij de kringloopwinkel een intessant boek gekocht;"Vruchtbaarheid & Zwanger worden" van Zita West. Er staat ontzettend veel in. Het hoofdstuk over IVF etc lees ik nog maar niet, dat beangstigt me alleen maar, ik hoop dat het gewoon zo gaat lukken. Iedereen hier is toch via de natuurlijke weg zwanger geworden voor de MK?
Er staat iets in over aspartaam wat ik nog al alarmerend vond:
Aspartaam kan elke fase van het voortplantsingsproces schaden en een miskraam veroorzaken door een afweerreactie teweeg te brengen, die de foetus kan vernietigen. Controleer alle etiketten zorgvuldig en drink vooral geen light dranken
Zit er in die Crystal Clear ook aspartaam? Ik drink vaak dubbel fris light, heb het toevallig nu niet in huis, kan dus niet controleren of er aspartaam in zit.
yoyo75 schreef:misslola gefeliciteerd!!!
Ik hoop iedereen straks te feliciteren en iedereen mij 😉
Heb gisteren bij de kringloopwinkel een intessant boek gekocht;"Vruchtbaarheid & Zwanger worden" van Zita West. Er staat ontzettend veel in. Het hoofdstuk over IVF etc lees ik nog maar niet, dat beangstigt me alleen maar, ik hoop dat het gewoon zo gaat lukken. Iedereen hier is toch via de natuurlijke weg zwanger geworden voor de MK?
Er staat iets in over aspartaam wat ik nog al alarmerend vond:
Aspartaam kan elke fase van het voortplantsingsproces schaden en een miskraam veroorzaken door een afweerreactie teweeg te brengen, die de foetus kan vernietigen. Controleer alle etiketten zorgvuldig en drink vooral geen light dranken
o jee... ik drink hele dagen cola light...
Zit er in die Crystal Clear ook aspartaam? Ik drink vaak dubbel fris light, heb het toevallig nu niet in huis, kan dus niet controleren of er aspartaam in zit.
Dodo schreef:In Crystal Clear zit ook aspartaam. Ook in die Shine variant.
miek4 schreef:
Dodo schreef:Hé, ik ben gepromoveerd naar babbelaar (ipv beginneling)!
yoyo75 schreef:miek4 schreef:
caffeine is ook niet goed (max 4 koppen koffie per dag wordt aangeraden)
betsy schreef:@ leonec sorry!!!!!!!!!!!!! zie dat je al zwanger bent gefeliciteers voor als ik dat nog niet gedaan heb.
het is ook nog vroeg he rol net m'n bed uit :oops:
na hoeveel tijd heb jij aan de bel getrokken toen je geen cyclus meer had?
geniet van je zwangerschap!
ik hoop mocht ik zwanger raken er pas na 13 weken achter kom hahah hoef ik me niet zo'n zorgen te maken.
want kijk uit naar een zwangerschap maarn kijk op tegen die onzekerheid.
als schreef:Weet iemand misschien hoe snel je misselijk kunt zijn van een zwangerschap?
als schreef:Hang namelijk sinds 3 dagen regelmatig weer boven de wc-pot. Zou natuurlijk ook gewoon beginnende griep kunnen zijn maar mijn man bedacht dat ik misschien weer zwanger zou kunnen zijn. Lijkt me wel snel om dan al ziek te zijn, of toch niet?...
als schreef:Was met mijn eerste zwangerschap ook behoorlijk misselijk. Hing gemiddeld 4x per week boven de pot. Vraag me af of het zo snel al weer zou kunnen..
Dodo schreef:@Miek4: Wanneer kan je klussen? Want voor de ei klussen is nog effectiever zegt mijn gyn.'
Jootje82 schreef:Als; Ja dat kan hoor..! 😃 Spannend.. Wanneer kan je testen?
Misslola; Nogmaals GEFELICITEERD!! Helemaal geweldig heej!!! 😃 Probeer er toch van te genieten.. Hihi kan het zelf trouwens ook nog niet hoor. Eerst de eerste echo maar..
Tweety; Balen meid van je ongi..!
Miek; Balen hoor van je mannetje.. Dikke knuf!
Hoop dat er nog meer volgen.., gaat de goeie kant op!!
Sorry als ik iemand vergeet!
Xx
tweety1982 schreef:wat gaat het snel bij veel meiden joh, veel zijn snel na hun MK weer zwanger. ik doe er nu langer over dan dat ik erover deed voor mijn MK. zijn jullie allemaal gewoon super vruchtbaar dan.
ik denk dat ik ook maar volledig moet stoppen hier, ik wil het niet maar ik snap ook niet waarom het dan toch zo lang duurt en word zo onzeker. waarom lukt het iedereen zo snel maar mij niet, is er iets mis gegaan tijdens de curretage? ik vrij elke dag of om de dag al 3 maanden, en al 3 rondes niets.
ik wens jullie wel een hele leuke en goede zwangerschap toe. ik ga denk ik wel af en toe ff lezen maar niet meer schrijven, want anders word ik denk ik alleen maar onzekerder :)
miek4 schreef:tweety1982 schreef:wat gaat het snel bij veel meiden joh, veel zijn snel na hun MK weer zwanger. ik doe er nu langer over dan dat ik erover deed voor mijn MK. zijn jullie allemaal gewoon super vruchtbaar dan.
ik denk dat ik ook maar volledig moet stoppen hier, ik wil het niet maar ik snap ook niet waarom het dan toch zo lang duurt en word zo onzeker. waarom lukt het iedereen zo snel maar mij niet, is er iets mis gegaan tijdens de curretage? ik vrij elke dag of om de dag al 3 maanden, en al 3 rondes niets.
ik wens jullie wel een hele leuke en goede zwangerschap toe. ik ga denk ik wel af en toe ff lezen maar niet meer schrijven, want anders word ik denk ik alleen maar onzekerder :)
herkenbaar meis!! pfff zal je wel missen hier meis!! Maar je moet doen waar je je goed bij voelt! Wij zijn inmiddels al 1,5 jaar bezig.... soms zakt de moed me ook in de schoenen...
tweety1982 schreef:miek4 schreef:tweety1982 schreef:wat gaat het snel bij veel meiden joh, veel zijn snel na hun MK weer zwanger. ik doe er nu langer over dan dat ik erover deed voor mijn MK. zijn jullie allemaal gewoon super vruchtbaar dan.
herkenbaar meis!! pfff zal je wel missen hier meis!! Maar je moet doen waar je je goed bij voelt! Wij zijn inmiddels al 1,5 jaar bezig.... soms zakt de moed me ook in de schoenen...
jij zit idd zelfde schuitje, ook al 3 maanden na de mk. denk je niets soms er is iets mis?
miek4 schreef:tweety1982 schreef:miek4 schreef:
jij zit idd zelfde schuitje, ook al 3 maanden na de mk. denk je niets soms er is iets mis?
Nee, dat denk ik niet. Weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden en dat vind ik een geruststelling...
Mijn vriend is veel weg, dus wij hebben een aantal rondes geen eerlijke kans gehad...
Onthoud dat niet ieder lichaam hetzelfde is he!
Je werd in ronde 3 zwanger, meis dat is gewoon snel!!
Wachten is moeilijk, zeker als de wens zo sterk is....
Succes! Denk aan je!
miek4 schreef:Vandaag mijn ei gevonden!! Voelde het al en een ovu test bevestigde het!!
Heb vriend even opgezocht 😂 ...
We kunnen nu alleen maar wachten...
1981 schreef:Hoi meiden.
Dit is even de laatste keer dat ik hier wat schrijf. Zondag naar het ziekenhuis gegaan en meteen geopereerd. Ondanks de miskraam bleef mijn HCG waarde maar stijgen. Meteen buikoperatie gehad, men wat spannend. Niks gevonden. Toen nog curretage ondergaan en daar zat nog wel iets. Nu thuis, met buikpijn en hoop dat de HCG waarde gaat dalen.
Besloten om even dit jaar te rusten en in 2010 met volle moed weer verder te gaan.
Ik wil jullie bedanken voor alle mailtjes en reacties op mijn voorgaande vragen.
Verder wil ik iedereen succes wensen en alle zwangeren veel geluk!
Groetjes 1981
Jootje82 schreef:Had je ook zeg je.. Dus nu al een stuk zekerder??
14 weken alweer.. Gaat dat snel..! Suc6 donderdag.. 😃 :D
betsy schreef:heey dames,
hier kunnen jullie 2 gratis testen bestellen.
http://www.testjezelf.nu/zwangerschapstest.html