je moet helemaal naar beneden scrollen de onderste is gratis.
staat ook 0 euro
betsyOud lidBerichten: 398Lid sinds: 1 januari 2005
betsy schreef:haha miek ik heb toen ik mijn eerste pos test had er gelijk nog 3 gehaald van verschillende merken om het maar zeker te weten hahah :D
Anntje schreef:Shit, had ik een heel verhaal getypt, loopt explorer vast.
Maar goed, ff snel dan, want moet zo eten.
Lief baalde enorm en was zeer teleurgesteld omdat ik me niet aan onze afspraken had gehouden. Hij heeft de andere test nu verstopt, zodat ik niet eerder als zaterdag kan testen als ik dan nog niet ongi ben. 'k Weet niet of ik dat wel volhoud, of dat ik morgen gewoon weer naar de kv ren om nieuwe testen te halen...
Pfff, wat een dillema's weer.
Nu gauw eten, is-t-ie misschien iets minder chagerijnig.
Liefs Anntje
betsy schreef:een hoop gekletst hier........'
leonec schreef:mannen zijn er duidelijk anders mee bezig..die van mij had ook zoiets wacht nou af....
als vrouw wil je gewoon graag de bevestiging wel of niet :roll:
betsy schreef:het is nu 3 weken geleden mijn mk maar heb idd weer erg veel haast om naar een ander topic te vertrekken ja :D
Anntje schreef:@ Misslola: Ik ga een poging doen om te wachten met testen tot morgen. Dan is m'n NOD.
Jouw vriend reageert hetzelfde als mijn man. Hij wil me beschermen voor de teleurstelling. Maar hij heeft dan weer niet in de gaten dat wij als vrouwen al sneller dingen voelen enz. Toen ik m'n mk had ook, tja, vervelend, is niet anders, maar hij had gewoon nog niet echt het besef dat er een kindje aan het groeien was.
Typisch mannenkwaaltje: Eerst zien en dan geloven, en ja, als er dan op de echo te zien is dat er iets niet goed zit, dan valt er ook niets meer te geloven.
Maar ik zou idd niet meer testen als ik jou was (ik weet het, het is moeilijk!) maar je maakt jezelf idd alleen maar onzekerder en als de cb duidelijk zwanger aangeeft, dan moet je er maar gewoon vanuit gaan dat-ie gelijk heeft.
Succes met wachten tot je naar de vk kan.
Liefs Anntje
VickyC schreef:Thema dus "kruidvat testen", met als laatste antwoord van Nootje op 15/09/2009.
Anntje schreef:VickyC schreef:Thema dus "kruidvat testen", met als laatste antwoord van Nootje op 15/09/2009.
Thanks VickyC!
Nou, zie hier dan m'n testresultaat:
(Het makkelijkste is om de control toets ingedrukt te houden en dan op de foto te klikken, dan opent hij groter in een nieuw tabblad, (voor de digibeten onder ons 😉 )
Ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen...
Liefs Anntje
miek4 schreef:Nou anntje... volgens mij een felicitatie waard!!
Dodo schreef:Ynni, weet je al zeker dat je nu ongi wordt? Of heb je niet getest?
Ynni schreef:Bingo!!!!! :D
Ynni schreef:Ja hoor mn mannetje heeft doel geraakt! Uitgerekend voor 2 augustus 2010!!!!! 😃 jippiieeeeeeeeee
betsy schreef:hallo dames,
zoals jullie weten heb ik heb 28-10 een miskraam gehad.
ik heb 2 x een bloeding gehad met tussenpozen van 4 dagen.
daarna is het erg rommelig. om de dag 2 druppels en nu sinds 5 dagen bruinig slijm.
doe ovu testen en tempen maar zie daar geen verandering in.
zijn er meer meiden die dit herkennen.
ik had gister wel draderig slijm maar geen pos ovu test.
het is kort geleden maar ben er helemaal klaar voor om er weer voor te gaan maar word hier een beetje wanhopig van.
groeten Betsy
VickyC schreef:Nootje meid, ik hoop dat er volgende week wel hartactie is. Ik krijg der weer rillingen van. Kan het zijn dat de echo te vroeg was?
VickyC schreef:Anntje..................................................... - ZWANGER
Jootje................verwachte NOD 10 à 19 nov - ZWANGER
tweety1982........verwachte NOD 13 november - ongi - door naar NOD december
Misslola..............verwachte NOD 16 november - ZWANGER
Dodo.................verwachte NOD 20 november
Ynni..................verwachte NOD 19 november - ZWANGER
Anna123............verwachte NOD 20 november
VickyC................verwachte NOD 22 november - cb test op 18/11 is negatief
Bloem................verwachte NOD 28 november
Elmo80..............verwachte NOD 28 november
Betsy................verwachte NOD 28 november
Miek4................verwachte NOD 30 november
Wendyl..............verwachte NOD 3 december
Yoyo75............verwachte NOD 10 decembr
Lelie.................verwachte NOD december
Vullen jullie even aan waar nodig? Zo kunnen we het een beetje van iedereen bijhouden
betsy schreef:Bloem en lely thanx for the support.
gaar alweer beter.
maar soms baal ik gewoon dat het zo gaat en zoooooo lang duurt.
en ik ben zoooooo ongeduldig altijd.
xxx
VickyC schreef:Hoe bizar dat ze het gewoon niet weet. Zou je niet eens iemand anders raadplegen? Vorige keer was het toch ook zo dat je enkele keren moest teruggaan, hé? Was dit bij dezelfde?