dat kan...
Ik zou niet te vroeg testen hoor... test over het algemeen altijd 1 week na nod...
Hoe gaat het nu met jullie?
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
hoop1970 schreef:sproeki schreef:ik heb het hartje niet gehoord maar wel zien kloppen op de echo... de 28ste moet ik weer terugkomen voor een echo.
Alles gaat nog goed al ben ik wel honds en hondsberoerd...
Hoe is het hier verder?
Gaaf!!
Dat is al een hele geruststelling of niet!?
Balen dat je beroerd bent... maar volgens mij vind je het niet eens zo heel erg, of wel?
Meid, ik heb er een goed gevoel over bij je, blijf duimen!
Ook voor jou hoor Ilona!
En ook voor jou Ajnos...spannend, lekker klussen!
Margie, helemaal niet raar hoor, je moet goed de tijd nemen en rust is heel erg belangrijk!
Succes en sterkte en als de tijd rijp is, lekker weer stoppen
Hoe is het met jou VJ?
En degenen die ik vergeten ben...SORRY
Groetjes Hoop
Lauraw schreef:Hallo Eva,
wanneer je weer ongi bent geweest kan je weer aan de klus, het kan zijn dat je cyclus dan anders is als normaal dan kan een ovulatie test misschien uitkomst bieden. Een kennis heeft laatst ook een miskraam gehad ze was al 11 weken en zij heeft contact gehad met haar vloskundige die zei dat ze het beste meteen als ze ongi was geweest weer kon beginnen dat je gelijk daarna weer het vruchtbaarder bent dan normaal.
Lauraw schreef:Eva: Ik las laatst ook dat je pas weer vruchtbaar bent als je weer ongi bent geweest als je weer een gewone cyclus hebt maargoed wij zijn hier natuurlijk geen dokters. Ik wens je in elk geval heel veel succes en ik zal voor jou en voor iedereen die zwanger probeerd te worden duimen en natuurlijk voor de mensen die zwanger zijn 😊
Groetjes Laura
sproeki schreef:17 dec heb ik weer een echo en ik blijf onder controle van de gynecoloog voorlopig, heel spannend allemaal!
Ilonana, het is wel een goed teken dat je nog niet gevloeid hebt en geen buikpijn hebt toch? balen dat je zolang moet wachten! heb je nog last van kwaaltjes? sterkte meis...
margie schreef:hallo dames
sorry dat ik zo ineens weer kom binnenvallen.
ben een poos niet op forum geweest.
dit om t even allemaal van me af te zetten. verdriet na miskraam en t feit dat ik dr teveel mee bezig was om weer zwanger te worden.
ik ben 2 maand geleden weer aan pil gegaan. t was steeds een enorme strijd weer iedere maand.
nu heb ik even rust in hoofd en wil binnekort weer stoppen met pil.
hoop dat sommigen van jullie t snappen..