Hallo allemaal,
Mijn slechte voorgevoel is bevestigd. Had besloten om zaterdag pas weer een test te doen, maar dit is niet meer nodig, want vannacht een bloeding gekregen. Het zit dus gewoon wéér niet goed. Dit is zo oneerlijk!! 😢 😢
Vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag nog een positieve test in mijn handen (ze liggen nog op mijn nachtkastje) en een week later komt er alweer een einde aan. Wat is er is godsnaam mis met mij en mijn lichaam??
Vanochtend gewoon naar mijn werk gegaan, maar na een half uur zagen mijn kamergenootjes al dat er iets aan de hand was. Heb het hele verhaal verteld en kon toen niet meer ophouden met huilen. Ze hebben me dan ook naar huis gestuurd. Wilde ik eigenlijk niet, maar vind het nu toch wel fijn, want voel me zo klote nu.
Als klap op de vuurpijl kwamen mijn broertje en zijn vrouw gisteren vertellen dat ze zwanger zijn 😢 Wij wisten wel dat zij ook bezig zijn en ben super blij voor ze, maar dit nieuws had niet op een slechter moment kunnen komen. Min schoonzusje is nu pas zes weken, maar ze konden het niet meer voor zich houden. Zoiets (5 a 6 weken) zou ik nu ook geweest zijn...
Weet niet goed wat nu te doen. Als ik vorige week niet had getest, had ik nu waarschijnlijk gedacht dat ik ongi was geworden. Hadden nog niemand wat verteld, maar mijn man denkt nu dat het toch beter is om het onze ouders te vertellenn. Hij vindt het ook zo kut en wil er ook met iemand (buiten mij) over kunnen praten. Ga dus zo naar mijn ouders. Zo dubbel omdat zij gisteren dus te horen hebben gekregen dat ze opa en oma worden en super blij zijn, maar ja wil het wel kwijt. Als zij het weten kunnen ze er ook een beetje rekening mee houden hoop ik.
Denken jullie dat ik de verloskundige nog moet bellen? Hadden we nog niet gedaan, omdat ik al een voorgevoel had dat het niet goed zat.
Bedankt voor jullie 'luisterend' oor.
Rakker1980 schreef:Ik zit enorm in de stress!!
Had nog een zw test liggen van predictor. Die wilde ik eigenlijk morgen nog eens doen om te kijken of de streep dan duidelijker zou zijn. Hij was vrijdag al wel goed zichtbaar, maar niet zo donker als de controle streep.
Kon me alleen vandaag niet beheersen, omdat ik al 2 dagen totaal nergens last van heb en helemaal geen zwangerschapskwalen heb. Nu had ik dat afgelopen week ook niet zo, maar toen voelde ik nog wel wat steekjes in mijn buik en dit weekend dus helemaal niks!
Net de test van predictor dus gedaan en nu is de streep helemaal moeilijk zichtbaar. Veel onduidelijker dan die van vrijdag. Zit nu dus enorm te stressen dat het toch weer misgaat. Met mijn mk vorige keer, ging het namelijk net zo. Toen had ik ook drie keer een positieve test en toen ik een week later nog een keer teste was de test een stuk onduidelijker en twee dagen later kreeg ik toen bloedverlies. Ben zo bang dat dit nu weer gaat gebeuren!
Wat raden jullie aan te doen? Mijn man is nu niet thuis (voetballen) maar die zal er zo wel zijn. Heb er weer zo'n slecht gevoel bij. Dit kan toch gewoon niet weer gebeuren???
Iemand hier ervaring mee????????