MajOud lidBerichten: 945Lid sinds: 1 januari 2005
@ rakker, nogmaals de tip van mij om het met je huisarts ook over de duur van je cyclus te hebben, als je meer dan 35 dagen hebt, moet je eigenlijk doorgestuurd worden voor tests naar het ziekenhuis.
Goosje schreef:Vanmorgen een fijne rode surprise gekregen :twisted: 😈 .....Shit zeg....Had zo gehoopt snel na mn mk weer zwanger te mogen zijn....
Aan de andere kant moet ik ook niet zeuren en heb ik een prima ronde van 27 dagen! Nog even en dan is mn rotgevoel wel weer over en heb ik weer zin in de volgende ronde, zo gaat het altijd...
Rakker1980 schreef:Jeetje Miek proficiat!!!
Snap dat je heel erg bang bent en nog niet echt blij kunt zijn, maar wat een nieuws zeg! Hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan en dat je gewoon hartstikke zwanger bent en blijft!
Heb vandaag mijn verloskundige gebeld en het met haar gehad over het feit dat het bij ons weer in een heel vroeg stadium is fout gegaan. Zij zij dat we waarschijnlijk gewoon heel erg pech hebben gehad en dat de kans dat we gewoon zwanger kunnen worden nog steeds heel groot is. Ik vroeg haar ook of ik niet gewoon te vroeg getest had (dag 39) maar volgens haar was dat onzin en kun je niet te vroeg testen. Zwanger is zwanger zei ze en natuurlijk is de kans in het prille begin iets groter dat het alsnog fout gaat, maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter. Dat is ook waar jij nu vanuit moet gaan meid. Is je vriend/man al op de hoogte??
Probeer je niet te druk te maken en er toch een beetje van te genieten ook al is dit nog ff moeilijk. Je moet er gewoon vanuit gaan dat je een heel lief en bijzonder kindje op de wereld gaat zetten!!!
Anntje schreef:Joepie!!!
Miek, wat een geweldig nieuws!!!
Probeer ervan te genieten, fijn samen met je mannetje!!!
Liefs Anntje
Rakker1980 schreef:Miek fijn dat je vriend morgen naar huis komt. Snap goed dat je het niet voor je kon houden en lief dat hij he zo probeerde te troosten. Ik zou ook helemaal in tranen zijn.
Heb vertrouwen meid het komt goed! En je mag ook best een beetje blij zijn hoor, want de test is echt positief!!! 😃
Ga een lekkere warme douche nemen en dan in bed een boek lezen. Fijne avond nog allemaal!!
miek4 schreef:Anntje schreef:Joepie!!!
Miek, wat een geweldig nieuws!!!
Probeer ervan te genieten, fijn samen met je mannetje!!!
Liefs Anntje
Bedankt Anntje!! Voel jij je goed trouwens? Veel kwaaltjes?
miek4 schreef:Bedankt lieverds!!
Ik mag sowieso bij 6/7 weken naar de gyn toe. Maar daar wil ik nog niet over nadenken...
Eerst maar eens afwachten of ik toch niet gewoon ongi wordt...
Kan het niet geloven hoor....
Nootje38 schreef:miek4 schreef:Bedankt lieverds!!
Ik mag sowieso bij 6/7 weken naar de gyn toe. Maar daar wil ik nog niet over nadenken...
miekeee dit meen je... je bent zwanger?????????????????????????? ohhh wijfie ik ga zo voor jou duimen meis.. rillingen lopen over me lijf man...
ik duim voor je meis..
miek4 schreef:Nootje38 schreef:miek4 schreef:Bedankt lieverds!!
miekeee dit meen je... je bent zwanger?????????????????????????? ohhh wijfie ik ga zo voor jou duimen meis.. rillingen lopen over me lijf man...
ik duim voor je meis..
Bedankt nootje!! Bevat het nog niet hoor, ga straks weer s om een testje...
Natuurlijk ben ik blij,maar de angst overheerst.
miek4 schreef:Het was zo'n gevoelige nootje. Gezien dat mijn NOD tussen 25 jan en 4 feb lag, was het allemaal een beetje vaag...
Ga vandaag die van kruidvat halen! Maar moet zo ook gaan werken.... bah!
Ik hoop het ook zo!! Laat ons kleintje zich goed vasthouden!!
Nou nootje, ben benieuwd!! Zijn idd flinke stolsels voor een ongi... Hoop voor jullie dat er binnenkort goed nieuws komt meis!!
1981 schreef:Wie kan even helpen?
Vandaag dag 20 van mijn cyclus en heb eigenlijk de hele cyclus al last van steken in zij en bij mijn eierstokken. De laatste keer dat we geklust hebben is dag 17. Gisteren vertelde mijn vriend dat hij even op was, dus helaas niet kunnen klussen op dag 19.
Nu ben ik bang dat ik vandaag mijn eisprong heb, gek gevoel in buik, maar ook weer steken in mijn zij.
Maar die had ik bij dag 14 ook. Wat denken jullie?
Zou dag 17 nog kunnen meetellen als de eisprong eventueel vanmorgen is geweest?
Maak me er eigenlijk al de hele dag een beetje druk om.
Wil gewoon zo graag zwnager worden, tja wie niet :-)
Suuzje schreef:Hé meiden, lijkt jullie dat ook wat? Een forum "Zwanger zijn na een mk". Het lijkt mij fijn dat daar dan allemaal meiden zijn die hetzelfde voelen (blij, maar ook angsten) en dubbel zo blij zijn met hun zwangerschap. En dan blijven we ook wat beter op de hoogte van elkaar! Ik ben helaas nog niet in de positie om hem te starten... maar het leek me gewoon een leuk idee.
Essiee schreef:Wauw miek proficiat joh! Geweldig!!
nog een beetje een vreemde vraag miss .. hoe kan ik ooit het vruchtje 'ontdekken' er komen zoveel 'grote dingen' uit (sorry)
Nootje38 schreef:Essiee schreef:Wauw miek proficiat joh! Geweldig!!
nog een beetje een vreemde vraag miss .. hoe kan ik ooit het vruchtje 'ontdekken' er komen zoveel 'grote dingen' uit (sorry)
de pijn die je voelt zijn de weeen meis.. en de grote dingen die je verliest zijn stolsels. ik herkende het meteen meis.. de vruchtzak dat was bij mij de gehele miskraam wat toen eruit kwam.. controleer alles als je dat kan wijfie.. bel anders ffie,s de verloskunde.. elke miskraam kan anders verlopen.. maar je was ongeveer net zo ver als mij.. dus denk wel dat je het ook herkent.. maar bel eventuweel ffie,s ok
Nootje38 schreef:Essiee schreef:Wauw miek proficiat joh! Geweldig!!
de pijn die je voelt zijn de weeen meis.. en de grote dingen die je verliest zijn stolsels. ik herkende het meteen meis.. de vruchtzak dat was bij mij de gehele miskraam wat toen eruit kwam.. controleer alles als je dat kan wijfie.. bel anders ffie,s de verloskunde.. elke miskraam kan anders verlopen.. maar je was ongeveer net zo ver als mij.. dus denk wel dat je het ook herkent.. maar bel eventuweel ffie,s ok
Nootje38 schreef:
een weee voelt een beetje zo.. je voelt het op komen.. dan heeft het een hoogte punt.. dan zakt het weer af.. en zo gaat ongeveer een weee.. en onder voel je een soort spanning.. idee of het open gaat staan.. dat is de onsluiting
Essiee schreef:Ik voel me niet zo prettig bij de vk waar ik nu zit,
erg aparte dames .. en ben er van overtuigd dat ze het heel goed bedoelen, maar ik vind ze zo nep.
Voel me beter bij jullie adviezen en ervaringen ;)
Essiee schreef:Nootje38 schreef:Essiee schreef:Wauw miek proficiat joh! Geweldig!!
Vind de details eigenlijk niet zo nodig ..
maar voel me toch wel onzeker zo alleen thuis. (al belt mn vriend om de 20 min om te vragen of ht nog goed gaat, de schat!)
De helft komt steeds in de wc, want zodra het echt begint te lopen kan ik het met een maandverband niet opvangen.
Zijn DIT nou weeën (je vraagt je altijd af hoe zoiets voelt), ik ben absoluut niet kleinzerig, maar jeetje zeg ik moet toch even heeeeeel hard op mn tanden bijten! Zweet gewoon van de pijn.
Als ht vruchtzakje eruit is .. is de pijn dan ook weg?
miek4 schreef:Essiee schreef:Ik voel me niet zo prettig bij de vk waar ik nu zit,
erg aparte dames .. en ben er van overtuigd dat ze het heel goed bedoelen, maar ik vind ze zo nep.
Voel me beter bij jullie adviezen en ervaringen ;)
Soms kan je dat gevoel hebben ja...
Ik had de vorige keer ook 1 verloskundige die naar mijn gevoel nep en onvoorbereid over kwam...
Degene die ik echter had bij mijn mk, had ik nog nooit ontmoet en was wel heel erg prettig!
Maar meis, goed dat je dan hier komt!
Trek je het op 't moment een beetje?? Lijkt me vervelend nu alleen thuis?
Essiee schreef:hoe kwamen jullie die pijn door? vind het bijna niet te harden .. jeetje!
Nootje38 schreef:Essiee schreef:hoe kwamen jullie die pijn door? vind het bijna niet te harden .. jeetje!
goeie asprine met caffeine.. een flinke warme douche pakken meis.. dat zette bij mij toen goed door. warmte op je rug.. en op je buik... we zijn er voor je meisi...
Essiee schreef:hoe kwamen jullie die pijn door? vind het bijna niet te harden .. jeetje!
Essiee schreef:Oeeeei, douche was geen goed idee.
Alles werd slap, zwart voor mn ogen en viel flauw. Heeeeeel eng.
Mn vriend komt naar huis, ik trek ht niet! Hij moet alleen nog 2 uur rijden, bah!
Anntje schreef:Ohw essiee, wat heftig allemaal! Doe je voorzichtig?
Ga anders op de bank liggen ofzo, want nog een keer onderuit gaan lijkt me niet zo'n goed idee! Is er niemand anders die bij je kan zijn tot je vriend thuis is? Je moeder ofzo?
@ Nootje, hou je d'r in de gaten via msn? Ik vindt dit echt niet leuk!
Anntje schreef:Ja, daar schrok ik ook van!!
Ik heb het zelf ook gehad, maar toen was m'n mannetje bij me en ik vind het niet fijn dat ze nu alleen is!!
Essiee schreef:Ik kan even bijna niet meer type, het wordt steeds opnieuw zwart voor mn ogen.
De laptop gaat even langs me, niet druk maken jullie hoor!
Mn moeder is onderweg, maar ze moet 150 km rijden
Essiee schreef:wat zijn jullie lief!
Ik kan niet meer... zou de vk iets hebben tegen de pijn?
jannie schreef:@Essie: houd vol, wat naar! ik zou de ha en de vk bellen, net wie je maar kunt bereiken, want ze kunnen je vast helpen. wat bij mij de weeën het beste hielp, was me helemaal ontspannen als er een wee kwam en zelfs geen geluid maken of knijpen ofzo (klinkt heeeeel moeilijk, maar als het lukt, helpt het). Je moet idd niet alleen zijn, want dit is heeel moeilijk en verdrietig, en daar heb je steun bij nodig!!
@lelie: moest huilen van je gedichtje, echt mooi, en zo is het.
@miek & maj: super, gefeliciteerd!! 😃 😃 😃
Miek, je hoeft je niet schuldig te voelen, wij komen je allemaal snel achterna!! (hopelijk)
En het is doodeng, maar dit keer MOET het gewoon allemaal goed gaan!!!
@suuzje: spannend!
vind het ook een goed idee, zwanger zijn na miskraam forum. Staat me vaag bij dat er eerst wel zo'n forum was, maar ben daar niet geweest.
ik kan ook niet bij het uitgerekend-in-augustus-forum kijken, daar moet ik van huilen, dus doe het maar gewoon niet.
Ik ben nu op m'n werk (pauze), want in ons vakantiehuisje hebben we geen internet. Het schiet aardig op met de nieuwe keuken, maar de vraag is wel of het vrijdag wel helemaal af is.. :shock: Hoop van wel, want ik wil in het weekend wel weer lekker naar huis.
Joep was dinsdag niet lekker, maar gelukkig was hij woensdag weer in orde - denk dat er weer een tand aan komt.
M'n bloedverlies is gelukkig al weer een poosje over, is dat in elk geval achter de rug (duurde toch zo'n anderhalve week). Nu is het dus afwachten, of ik weer op gang kom zeg maar. Hebben besloten het deze maand dus niet te proberen, hoop alleen dat dat ook lukt als ik mijn ei herken..
Essiee schreef:Nootje, lief dat je ht opgezocht hebt.
Vind ht allemaal zo eng.
Ik laat dalijk mn mams of vriend even bellen .. als ik ga praten lijkt het alsof ik moet overgeven.
Het bloed loopt ook echt als een plasje .. misschien verklaart dat de sterretjes/zwarte vlekjes?
Heb ook heeeeeeeel erge hoofdpijn