juffie79 schreef:
Ben afgelopen december begonnen met clomid en vandaag heb ik getest.
Lees nu eregens anders dat je positief getest hebt, had ik hierboven niet gelezen/gemist. Vandaar!
Gefeliciteerd!
juffie79 schreef:
Ben afgelopen december begonnen met clomid en vandaag heb ik getest.
Goosje schreef: als ik ongi wordt....
Goosje schreef:
Met mij gaat het de afgelopen week een beetje wisselend, soms voel ik me heel kut en verdrietig. Ik baal ervan dat ik ongi ben geworden en kan me niet zo makkelijk meer over dat gevoel heenzetten...Ik ben een beetje bang dat ik er in blijf hangen en dat het elke keer zo zal zijn! En stel nou dat het nog een jaar duurt voordat ik weer zwanger ben?? Ik kan toch niet een jaar lang elke keer zo down zijn als ik ongi wordt....
De ene keer ben ik heel blij met het forum, heb ik er heel veel steun aan...maar soms wordt ik er alleen maar verdrietig van...Ik moet gewoon positief blijven, de eerste keer was ik na 5 rondes zwanger, best netjes! De klusdagen komen er weer aan en dat is ook wel hoopvol, maar ik ben zo bang voor de teleurstelling 2 weken daarna...
Met mij gaat het de afgelopen week een beetje wisselend, soms voel ik me heel kut en verdrietig. Ik baal ervan dat ik ongi ben geworden en kan me niet zo makkelijk meer over dat gevoel heenzetten...Ik ben een beetje bang dat ik er in blijf hangen en dat het elke keer zo zal zijn! En stel nou dat het nog een jaar duurt voordat ik weer zwanger ben?? Ik kan toch niet een jaar lang elke keer zo down zijn als ik ongi wordt....
De ene keer ben ik heel blij met het forum, heb ik er heel veel steun aan...maar soms wordt ik er alleen maar verdrietig van...Ik moet gewoon positief blijven, de eerste keer was ik na 5 rondes zwanger, best netjes! De klusdagen komen er weer aan en dat is ook wel hoopvol, maar ik ben zo bang voor de teleurstelling 2 weken daarna...
Lelie schreef:zit met iets vreemds.......
ongi pijn gehad paar dagen
misselijk dat ik bijna moet overgeven
raar gevoel in lies
vanmorgen getest negatief..kan het nog positief worden omdat ik miss. te vroeg getest heb?
misschien kan iemand mij helpen!
zal eerst hier even mijn cyclus wat ik bij gehouden heb neer zetten dan hebben jullie een inzicht...
* 11-06-2009 ongesteld
* 12 juli ongesteld
* 12 augustus ongesteld
* 10 september ongsteld
18-10-2009 miskraam gehad
* 18-11-2009 ongesteld
* 17-12-2009 ongesteld
* 12 -01-2010 ongesteld
ik zou niet weten of ik te vroeg getest heb of dat ik gewoon niet zwanger ben...
hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven!
Liefs Lelie
Lelie schreef:super bedankt lieverds dat jullie zo snel reageren!!!
ik hoop dat ik echt te vroeg ben geweest met teste ik heb vanmorgen de digitale van cb gebruikt en
een van midstream of zo iets...
maar ik dacht omdat mijn laatste cyclus iets van 27 was dacht ik dat ik al kon teste...
wacht het maar rustig af en hoop goed nieuws te hebben
maar die teste die ik heb gebruikt die kunnen toch 4 dagen voor nod dus dan zou het toch positief moeten zijn toch?
nogmaals thanks 😉
liefs lelie
Lelie schreef:ja ik zie het , als ik wist dat dit ongeveer mijn 25 dag was geweest had ik nooit getest
maar goed is gebeurd heb er nog een liggen dus wacht nu gewoon of mijn menstruatie komt en anders test ik nog eens...
maar ga er maar van uit van niet!
dacht de vorige keer zat er 27 dagen tussen dus nu kan het stom maar ja soms snap jeje cyclus niet meer....
dankje voor je info!
Dodo schreef:Vanochtend echo gehad. Ben er niet echt blij van geworden.
Net als de vorige keer is het nog te klein voor wat het moet zijn. Er is wel hartactie, maar de grootte klopt dus weer niet. Er zat wel een vruchtzakje en ik zag een vorm van baby. Wel duidelijker dan de vorige keer en ook in verhouding tot elkaar. Op 15 februari moet ik weer terug voor een nieuwe echo.
Ik heb er totaal geen goed gevoel over! Mijn gevoel zegt dat dit weer mis gaat.
Dus misschien moet ik me binnenkort weer bij jullie aansluiten.
Lelie schreef:wie heeft er voor nod ook wel eens raar gevoel in lies?
het doet geen pijn dus geen steken!
was dit of niet?
ik zit nu 5 dagen voor nod en heb afgelopen week ook ongi gevoel gehad onder in buik..
Dodo schreef:
Dus misschien moet ik me binnenkort weer bij jullie aansluiten.
yoyo75 schreef:Lelie schreef:wie heeft er voor nod ook wel eens raar gevoel in lies?
het doet geen pijn dus geen steken!
was dit of niet?
ik zit nu 5 dagen voor nod en heb afgelopen week ook ongi gevoel gehad onder in buik..
Ik heb dat ook Lelie, bij mij is het wel pijnlijk, ik word er soms een beetje misselijk van. Ik llop precies gelijk met jou op; 12 januari laatste ongi. Ik hoop dat we komende week allebei positief testen! Bij mij is het wel onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn, we hebben deze maand niet genoeg geklust, zit wel 3 dagen tussen eisprong en laatste klus.
leike schreef:hoi meiden
vanochtend getest.....maar helaas: niet zwanger 😢
leike schreef:hoi meiden
vanochtend getest.....maar helaas: niet zwanger 😢
Heb met die van KV getest ( 2 voor euro) geen ervaring mee maar duidelijk geen test-streepje. wel een controle streep
Helaas........snap er echt de ballen meer van.....normaal altijd een super regelmatige cyclus. Zou mn ei dan toch later zijn geweest?
Heb wel veel klachten gehad rondom mn ei.....wel een aantal dagen.,
Ach ja, nu gewoon mn ongi maar afwachten denk ik...... 😢
Liefs
leike schreef:
Helaas........snap er echt de ballen meer van.....normaal altijd een super regelmatige cyclus. Zou mn ei dan toch later zijn geweest?
1981 schreef:
Heb zelf ook vanmorgen getest van die van kruidvat (2 vor 5 eurootjes) maar ook alleen maar een controlestreep. Balen! Verder ook last van krampjes gisteren en vannacht, dus weet het ook niet! Geen bloed geeft moed werd hier toch wel eens gezegd?
1981 schreef:@Yoyo: balen meid, hoop dat we snel allemaal duidelijkheid hebben. Mag ik vragen waar je hebt laten pendelen? Als ze bij jou feb zeiden, is er dan nog niet een klein beetje hoop?
yoyo75 schreef:
Balen!! We zitten alledrie in hetzelfde schuitje dus (en zwangerschapstesten fabrikanten maar rijk worden van ons....)
Inderdaad, geen bloed geeft moed! Maar ik denk dat ik wel ongi ga worden, sowieso te weinig geklust, dus dat gaan we goed maken. Moet goed komen met Valentijnsdag op komst (dat valt alleen nog te vroeg voor de eisprong, dus zal daarna ook nog doorgaan met klussen!)
jannie schreef:Ik hoop maar gewoon dat jullie nog iets te vroeg hebben getest en dat het alsnog raak is, yoyo, 1981 & leike! jammer dat er geen positieve test uitkwam vanochtend..
hee JR, welkom hier! ken je al van het uitgerekend-zijn-in-augustus-forum, waar ik het niet veel langer heb volgehouden dan jij. 😢
hoe gaat het met je? vervelend dat je nog niet ongi bent geweest. voor mij is dat nog een beetje vroeg, maar denk wel dat ik mijn ei vrijdag gehad heb. en jammer dat de test niet positief was! 😞
gister een etentje met mijn schoonfamilie, en daar doet iedereen gewoon alsof er niks gebeurd is. is ook niet zo'n praatfamilie, maar had het toch fijn gevonden als iemand had gevraagd hoe het gaat.
JR schreef:Hoi,
wil me ook even bij jullie aansluiten.
Ik heb 23 dec een curretage gehad met een zw.schap van 8 wk.
Zit nu nog steeds te wachten op m'n ongi, de curretage is nl al 6,5 wk geleden. Ik hoopte natuurlijk dat ik alweer zwanger zou zijn (voelde afgelopen wk allemaal pijntjes in m'n buik) en heb gisteren getest: negatief. Was toch wel een teleurstelling. Hoop nu dat die ongi heel snel komt, dan kunnen we eindelijk weer verder!!!
jannie schreef:
gister een etentje met mijn schoonfamilie, en daar doet iedereen gewoon alsof er niks gebeurd is. is ook niet zo'n praatfamilie, maar had het toch fijn gevonden als iemand had gevraagd hoe het gaat.
leike schreef:
@1981...balen meid dat jij ook negatief testte. maar jij hebt wel vaker een onregelmatige cyclus, dus t kan wel nog of niet?
Liefs
1981 schreef:Hoe is alles met jou, Miek4?
1981 schreef:@Miek4: spannend meid, probeer positief te zijn!
@Jannie: lief van je, wie weet loop ik nog wel samen met haar met een dikke buik, ze zei het ook al.
Hoe is alles bij jou, Jannie?
yoyo75 schreef:pff Nootje wat heftig zeg! Heel veel sterkte!
Nou, ik had gister negatief getest, maar nog geen ongi. En nu ben ik een beetje duizelig, alsof mijn bloeddruk aan het dalen is??? Misschien toch te vroeg getest dan.
meissie24 schreef:Hier nog steeds om de 14dagen ongesteld, zit na 3 jaar nog weinig verandering in. Vanmiddag eindelijk naar het ziekenhuis, naar de fertiliteitsarts!! Hopelijk wordt er nu wat aangedaan en kom ik te weten of ik wel of geen eisprongen heb.....
xxx
1981 schreef:@meiden:
hier al de hele dag en het weekend last van krampjes, mijn buik is opgezet en heb ook een constante steek in mijn linkerzij. Herkent iemand dit? Zit er best mee en twijfel eraan om naar de dokter te gaan. Kan zijn dat ik dit na de eisprong heb gekregen, maar is nog niet weg. Misschien pas als ik ongi word ofzo dat het dan verdwijnt...????Geen idee, jullie?
yoyo75 schreef:
Zit het laag, meer tegen de lies aan? Ik heb dat elke maand. ongi kramp wordt steeds minder kramp, maar juist meer stekend.
Latter schreef:@1981,
klinkt als 'gewone' darmklachten... Kan heel vervelend zijn... Als de pijn erger wordt kan je naar de dokter gaan, maar denk niet dat die veel zal doen... Wat je een paar dagen kan proberen is veel vezels eten, niet te pittig (ook geen paprika) en geen chocolade of pepermunt! Hoop dat het helpt!! Ik heb nu ook last van darmkrampen 😞 Blijft vervelend...
maarttje schreef:Hallo Dames,
Ik heb mijn profiel naam even gewijzigd van Tamaras80 in Maarttje is iets makkelijker!
Die eerste kon ik niet aanpassen en ook niet verwijderen, maar goed.
Aangezien ik als een kip zonder kop rondliep, toch maar ff een testje gedaan!
En hij was positief! Ik ben dus zwanger..... 😃
Alleen vind ik het ook wel weer heel spannend en eng allemaal.
Ik heb trouwens ook steken / krampen in mijn buik en vooral ter hoogte van mijn lies.
Nou hopen dat drie keer scheepsrecht is.
Het gevoel is zo dubbel........
Kent iemand van jullie dit ook?
Fijne avond allemaal.....