Huh??? Mk eigen risico??? Das wreed!! (ik vanaf 29-12 z'huis bezoekjes gehad, (nog) geen rekening)
Moet je je polis misschien bijstellen?
BiBI76Oud lidBerichten: 1.441Lid sinds: 12 maart 2010
BiBI76 schreef:Huh??? Mk eigen risico??? Das wreed!! (ik vanaf 29-12 z'huis bezoekjes gehad, (nog) geen rekening)
Moet je je polis misschien bijstellen?
Elmo80 schreef:@ 1981, dank voor je lieve berichtje 😃 Ik kan het altijd heel snel voelen als ik zwanger ben. Meestal zo'n dag of zes, zeven voor mijn NOD...
BiBI76 schreef:@ 1981; voor mij zagen die ovu testen er allemaal hetzelfde uit, ik heb er geen ervaring mee maar daar kon je schijnbaar niet uit opmaken of je wel/geen eisprong hebt gehad, lijkt mij. Nu dus dag 30 enn iet zeker of je je ei al gehad hebt. Dan zou je een cyclus van meer dan 44 dagen moeten hebben als je eisprong nu nog moet komen. Heb je eerder zo'n lange cyclus gehad? Time out lijkt me verstandig, klussen moet voor jullie beiden wel leuk blijven he?! Doe je deze week in het midden van de week een keer in het kader van je-weet-maar-nooit-niet-geschoten-is-altijd-mis.
Maar ehm...hoe zit dat dan met die testen, je moet dat dus dagelijks doen totdat je verkleuring hebt of zo? Oh ik meot me daar echt in verdiepen voor komende cyclus. Hoewel...
BiBI76 schreef:@ 1981; kan je dan niet nog een week of zo doorgaan met die testen en als je dan iets ziet veranderen weer klussen? Of ben je te laat wanneer de test een eisprong aan geeft?
hanse schreef:hoi tweety1982
had vorige week een test gedaan omdat ik zulke zere borsten had en zekerheid wilde hebben of het niet van de mk was en die was goed negatief, zodoende dat ik nu wel blij ben dat deze positief is wel heel duidelijk positief is.