Goedemorgen dames!
Tjonge wat gebeurt er hier een boel zeg, wat leuk! 😊
@Hanse: gefeliciteerd, wat snel al weer, ik hoop echt dat alles nu helemaal goed gaat!
@JR - nou dat lijkt me ook schrikken zeg! Hoe voel je je nu? Is het een beetje minder nu in ieder geval? Ik heb hier en daar wel van mensen gelezen dat na een miskraam je cyclus en menstruatie helemaal van slag kan zijn (er is bijvoorbeeld ook een website van stichting voor mensen die een miskraam hebben gehad, en op die website kwam ik wel meer van dat soort verhalen tegen, misschien dat je daar nog meer mensen zou kunnen vragen?
http://www.miskramen.nl), maar dit klinkt wel behoorlijk extreem. Als je het echt niet vertrouwt zou ik gewoon een second opinion aan een andere gyn vragen hoor! Je er zorgen over blijven maken heb je ook niks aan toch?
@Bibi: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want ik kan me voorstellen dat die onzekerheid behoorlijk vervelend is!
@Jannie: spannende dag vandaag, ik duim voor je!
Hier blijf ik bezig met komende zondag (mijn NOD hopen we dan maar) - doen mijn borsten meer pijn dan anders, voelde ik nou wat trekken in mijn buik...zucht...ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar ben het toch. Ik was gistermiddag even bij het Kruitvat, en heb nog met zwtest in mijn handen gestaan, maar toen toch besloten ze niet te kopen, net als jij nanzje, ben ik bang voor de teleurstelling (en bovendien is het ook nog veel te vroeg). Verder gisteren rustig hangdagje gehad (voor mijn doen dan, ben niet zo goed in stil zitten)- beetje boekje gelezen, en verder wat dingetjes voor ons huwelijk geregeld (o.a. ringen besteld! 😊 ). Wat ik wel irritant vind is dat ik echt al anderhalve week iedere morgen om vijf uur, half zes wakker word...en wat ik ook doe, weer in slaap vallen lukt dan niet meer...denk een beetje te veel piekers in de kop (of de lente natuurlijk)... Vandaag laatste dagje vrij - en wat heb ik er een lekker weer bij zeg! Woehoe! 😊 Denk dat ik maar lekker even ga uitwaaien aan het strand vanmiddag! 😊