@ Trix, ik verklein de foto's eerst naar max. 400 x 400 pixels (met photoshop).
Daarna zet ik ze in mijn account bij Photobucket (
http://www.photobucket.com).
En op die site kun je via de "share"functie een linkje kopiëren voor hier op het forum.
@ 1981, ik ben van nature een optimist! En dat helpt denk ik ook wel om weer redelijk snel vooruit te kunnen kijken.
Al valt het natuurlijk niet altijd mee. Gisteren had ik echt een K*T-dag, maar vandaag voel ik me gelukkig weer een stuk beter.
We hebben 6 voorstellingen uitgezocht geloof ik.
De afgelopen 2 jaar hebben we een abonnement gehad (minimaal 5 voorstellingen) want dan kun je ook makkelijker kaarten krijgen voor de voorstellingen die meteen uitverkocht zijn.
Dit jaar willen we weer een abonnement. We vinden het gewoon erg leuk om naar het theater te gaan. Vooral cabaret, maar dat was waarschijnlijk al opgevallen.
En ETOS Zwanger Worden zit inderdaad in een roze/grijze verpakking. Maar let op want de ETOS Zwanger Zijn zit in bijna dezelfde verpakking.
Er staat inderdaad niet op dat je cyclus er regelmatiger van kan worden, maar ik hoor daar wel verhalen over hier op het forum.
@ Jannie, succes met alle examens! En met de verkoop van je huis.
Wij willen ons appartement ook gaan verkopen, maar dan moet ik eerst flink opruimen (leeghalen) want het staat hier best vol en het appartement is ook niet zo heel groot.
Dus om te verkopen moet ik even een aantal spullen bij mijn moeder op zolder stallen, dan lijkt het groter hier 😉
Vandaag alvast een aantal koffers met DVD's naar mijn moeder gebracht.
Als ik me morgen goed voel ga ik weer een klein beetje opruimen.
Morgen is trouwens onze trouwdag ... alweer 5 jaar getrouwd!
Hoe is het verder met MCM? Hebben we al iets vernomen van de getrouwde dame of is ze gelijk op huwelijksreis gegaan?