@ Jannie, fijn dat je echo goed was en dat jullie het hartje hebben zien kloppen.
Altijd weer een geruststelling he ... nog 2 weekjes ... dan weer een goede echo en hopenlijk al iets meer een kindje te zien.
@ Geit, mijn temp was vanmorgen nog weer wat verder gedaald. Ik hoop dat dat betekent dat mijn ei er nu gaat aankomen.
Vandaag wel weer een negatieve/blanco ovu-test .. dus ik moet nog heel even geduld hebben.
@ Roxanna, welkom hier op het topic. Vervelend he dat je cyclus niet meer zo mooi regelmatig is na de mk.
Wat je zou kunnen doen is een grotere hoeveelheid ovu-testen bestellen via internet en toch gaan testen om een beetje inzicht te krijgen in je eisprong.
Ik gebruik zelf de testen van
http://www.testjezelf.nu en bestel er altijd 28 tegelijk.
Ook kun je door je temperatuur bij te houden inzicht krijgen in je cyclus. Dan weet je in ieder geval wanneer je eisprong is geweest, en normaal gesproken zou je dan 12 - 16 dagen daarna ongesteld moeten worden (of een positieve zwangerschapstest natuurlijk).
Het is heel leuk dat ze zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn ... maar als je graag wilt, zeker nadat het mis is gegaan, is het heel moeilijk - zoniet onmogelijk - om het los te laten.
Er zijn een aantal zaken die kunnen helpen om je cyclus weer wat regelmatiger (en korter) te krijgen.
Ze zijn niet wetenschappelijk bewezen, maar ik lees er veel goede berichten over en probeer het zelf nu ook.
- Multivitaminen "Etos Zwanger Worden" slikken
- Teunisbloemolie (capsules o.a. verkrijgbaar bij ETOS) slikken
- Een maansteen aan je ketting dragen
@ Juffie, heb je lekker genoten van het mooie weer op het strand?
Hier op la balconia in het zonnetje met de laptop op schoot 8-)
@ HIER: Vandaag even gek gedaan ... we hebben allebei een complete duikuitrusting gekocht :oops:
Een pak, complete ademautomatenset en een vest. Master, vinnen en snorkel hadden we al een paar jaar, maar de rest huurden we elke keer.
We hadden deze week de brief van de belastingaangifte 2009 in de bus en die viel positief uit.
Misschien duurt het nog wel even voordat ik mijn spullen kan gebruiken (dat hoop ik toch stiekum), maar dan heb ik ze gewoon alvast.
We hebben uitgerekend dat we na 5 weken duiken (en uitrusting huren) de kosten alweer terugverdiend hebben.