Geit Ze vermoeden dat ik endometriose heb en 24 juni gaan ze mij opereren en het dan weg branden. Hopelijk kunnen wij dan wel een kindje krijgen.
Vervelend dat je lichaam zo van slag is, hopelijk kan je gauw weer met een gewone ronde beginnen.
Kruimeltje Reefs lopen inderdaad veel lekker wanneer je ermee op het strand loopt. Ik heb zowieso een slipper verslaving geloof ik.
Ja, ik kan de reactie van mijn nichtje ook goed voorstellen, maar vind het ook wel moeilijk. Ze wil eigenlijk gewoon geen contact met niemand niet.
Veel plezier bij je ladies party!
Puttenaar Ik had inderdaad ook Noortje en Bert en vond het geweldig!
Het was inderdaad heel toevallig en bijzonder dat ik daar mijn nichtje tegenkwam. Misschien heeft het wel zo moeten zijn.
Spannend waar had je een sollicitatie succes!!!
Bibi Nee hoor je hoeft niet te stoppen met werken ofzo wanneer je langdurige zorg gaat doen. Bij crisisopvang wordt volgens mij wel verwacht dat je wat meer tijd hebt omdat het kind dan uit een hele heftige problematiek komt. Bij langdurige zorg gaat het kind ook gewoon naar school in de nieuwe omgeving. Wij hebben aangegeven dat wij kinderen met gedragsproblematiek ook op willen vangen, maar kinderen met bijvoorbeeld het Syndroom van Down vindt mijn vriend erg lastig, dus dat doen we dan weer niet. Je kan eigenlijk helemaal zo aangeven als je wilt om een goede match te maken.
Tam heftig van je zusje! Sterkte!
1981 Fijn dat je veel steun hebt aan die vriendin, echt fijn he om met mensen te praten die het helemaal begrijpen. Ik heb dat een beetje met een hele goede vriendin van mij (zij gaat trouwen in september) die waarvoor ik bezig ben het vrijgezellenfeest. Zij wil ook dolgraag kinderen, maar heeft geen mk gehad, maar probeert ook al ruim 1 jaar zwanger te worden. Zij begrijpt mij ook heel goed.
Nettie Fijn dat het werken goed ging.
Jannie Ook al heb je geen klachtjes als je buik dikker wordt, dan is dat ook een goed teken ?
Wendy Kan mij voorstellen dat het heel moeilijk is als ze zeggen dat je te dik bent, zeker als je zelf weet dat het niet zo is! Je mag wel weer snel terug zeg, dat is wel fijn. Kan je niet bij een andere arts gaan, misschien dat deze gewoon niet zo goed bij je paste?
En niet teveel gaan afvallen he!
Geit en kruimeltje herkenbaar die huilbuien, ook ik zat er gisteren weer helemaal doorheen. Waardoor ik echt onredelijk tegen mijn lief was, gelukkig uiteindelijk heel goed gekletst.
Kruimeltje wat heftig zeg! Veel sterkte echt een klote situatie. Heel veel knuffels!
Hier gaat alles zijn gangentje druk. Gisteren dus een enorme baalavond gehad. Kon niet meer uit het verdriet komen, maar gelukkig nu weer vrolijk! Lekker met de musical bezig geweest. Dit is onze poster
http://www.ikzieje.info/soundofmusicposter2.pdf daar ben ik echt trots op.
Het prentenboek dat wij gemaakt hebben is voor mijn collega.
Mijn collega was zwanger en heeft tijdens de bevalling haar dochtertje verloren. Zij heeft al een dochtertje van vier jaar en daar hebben mijn collega en ik een prentenboek voor gemaakt.
Ik heb de tekst geschreven en het ingebonden en samen zijn we met de prenten bezig geweest.
Nou ik ga even koken en daarna GTST en X-factor. Fijne avond!