@ Puttenaar, sorry, ik ben helemaal vergeten om aan je te denken toen ik op het terras zat.
Ik zat mijzelf daar ook een beetje in de weg. Er zaten ook nog diverse andere collega's op hetzelfde terras (wel aan andere tafeltjes).
En dan moet ik mezelf echt dwingen om rustig te blijven zitten. Pfff ... dan toch liever op het balkon in de zon (met een mini-magnum dark chocolate).
En bedankt voor je complimentje over onze ringen.
Misschien kunnen we samen rijden als we naar de meeting gaan ... alleen als het in Scheveningen is, is met de trein (en daarna de tram) misschien makkelijker.
Ook is het voor ons nog even spannend of we dan een auto hebben of niet.
Auto nu is van de zaak van mijn man, maar die moet hij straks ook inleveren 😞
@ Wendyl, Lijkt me inderdaad schrikken als je zo'n bult voelt in je oksel.
Heb je ook iets gemerkt aan je borsten? Ik heb ook wel eens bulten onder mijn oksel gehad en dan waren het opgezette lymfeklieren van het één of ander.
Schijn je soms ook te kunnen krijgen als je filet american eet (vraag me niet precies hoe dat kan).
@ Anne* het valt niet altijd mee om positief te blijven hoor, maar ik doe mijn best.
Hoe is het nu met jou? Ik zie dat je ook uit Apeldoorn komt, misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt.
@ Geit, vervelend hoor dat nog steeds niet alles weg is ... en dan ook balen dat je niet mag zwemmen in Zeeland.
Ik wens je toch veel plezier komende week.
@ Tweety, ik kan sinds ik zwanger ben geweest niet meer tegen koffie.
Ik ben er gelijk een hele dag misselijk van als ik één kopje heb gehad.
Zelfs van cafeinevrije koffie word ik misselijk en beroerd. Dus voor mij even geen koffie.
En jij hebt zelf toch ook genoeg meegemaakt... dus waarom zou je er nu ineens niet meer bij horen.
@ Nala, je kleintje verliezen is inderdaad heel erg ... maar ik durf niet te zeggen dat het het ergste is dat je kan overkomen.
Helaas heb ik nog wel ergere dingen om me heen zien gebeuren. Maar daar wil ik maar niet over nadenken dat je dat ook kan overkomen.
@ Tweety, veel sterkte/succes morgen .. hopen op nog meer goed nieuws over je zwangerschap.
Want dat nieuws lees ik veel liever dan slecht nieuws 😉
@ Juffie, misschien toch tijd voor een testje?
@ Bibi, vanmorgen was ik eerst te moe om te forummen. Ik heb vannacht weer heel slecht geslapen.
Toen ik eindelijk was opgestaan (rond half 10) eerst maar even ingelogd op het werk om wat mail weg te werken.
Ik had beloofd aan mijn baas dat ik zou proberen om elke dag een beetje via de mail (online inloggen op het bedrijfsnetwerk) te werken.
Daarna verder aan de poets in de keuken. Ja ik zal straks de keukenfoto's ook laten zien 😉
Toen tussen de middag terrassen met collega's. Ik voelde me niet echt heel erg op mijn gemak ... zaten te veel andere collega's ook op het terras (aan andere tafeltjes).
Ze kwamen gelukkig niet vragen hoe het ging ... en ik heb ook geprobeerd ze te negeren (komt misschien een beetje bot/lomp over op hun, maar ik kon het niet echt handelen).
Toen thuis weer verder met de keuken. En hele mooie foto's gemaakt vind ik zelf. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... 73/Woning/).
En daarna lekker de BBQ aan gedaan want ik vond het nog steeds zonde om de keuken te gebruiken/vies te maken.
Ik ben benieuwd of het echt ongi is ... zou het doorzetten?
Dat van het wc-papier ken ik ... wij hebben nu met een roze motiefje erop .. is ook niet echt handig.
Bibi, hoor ik er zo weer bij met het hele verhaal? 😉
Ik ben wel blij dat je me gemist hebt hoor.